برگزاری مسابقات ساحلی رزم گیلما قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی رزم گیلما با درخشش مجدد بازیکنان کرمانشاهی به اتمام رسید .

سالار باقلی سرپرست تیم گیلما استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت:مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی رزم گیلما برای نخستین بار در فضای باز و در ساحل برگزار گردید و این موضوع باعث جذابتر شدن مسابقات گردید.

وی افزود: تیم ما قبل از ورود به مسابقه چهار بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و به دلیل اینکه لیست را به فدراسیون ارسال کرده بودیم نتوانستیم بازیکنی را جایگزین مصدومین تیم کنیم و تیم کرمانشاه تنها با هشت بازیکن پا به مسابقات گذاشت و در چهار وزن نماینده نداشتیم.

وی ادامه داد : با این حال تیم رزم گیلمای استان کرمانشاه با هدایت رضا میری مربی توانست در این دوره از مسابقات دو طلا دو نقره و یک برنز کسب کرد .

سرپرست تیم گیلمای استان کرمانشاه گفت:مصطفی یدالهی ملی پوش کرمانشاهی و دارنده مدال طلای آسیا باز هم در این دوره از مسابقات قهرمانی خود را تکرار کرد و در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال طلا کسب کرد و دیگر ملی پوش کرمانشاه فرامرز ویسی دارنده مدال برنز آسیا در وزن ۵۴ کیلوگرم با اقتدار مدال طلا را به چنگ آورد ؛علی انگزی کاپیتان با تجربه کرمانشاه نیز در وزن ۱۰۳-کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد رضا شلانی دیگر مدال آور تیم بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم مدال نقره را بدست آورد و نهایتا رسول حیرانی بازیکن سختکوش کرمانشاهی با وجود مصدومیت در مسابقه به مدال برنز قناعت کرد .

مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی رزم گیلما در حالی در شهرستان چالوس استان مازندران برگزار شد که تیم استان کرمانشاه با درخشش مجدد بازیکنان خود با مدال های رنگارنگ این دوره از مسابقات را به اتمام رساند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات گیلما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار