تمدید مهلت ارائه تقاضای اجرای نمایش جشنواره تئاتر کرمان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: آخرین مهلت ارائه تقاضای شرکت و تسلیم فیلم اجرای نمایش در سی امین جشنواره تئاتر استان تا ۱۹ شهریور تمدیدشد و این تاریخ قابل تمدید نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سرپرست گروه و یا کارگردانان آثار متقاضی شرکت در جشنواره استانی می‌توانند تا پایان 19شهریور با حضور در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تکمیل فرم و تحویل فیلم اجرا با مشخصات اعلام شده جشنواره، رسما تقاضای شرکت در جشنواره را اعلام کنند.

وی افزود: چنانچه قبلاً در فراخوان نیز ذکر شده، هیات انتخاب، ارزیابی خود را بر اساس فیلم آثار به انجام می‌رسانند بنابراین رعایت نکات اعلام شده در خصوص ضبط آثار، الزامی است.

محمدی تصریح کرد: اجرای عمومی برای شرکت در جشنواره الزامی بوده و متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست در زمان اجرا اطلاعات لازم شامل (نام کامل اثر، نام نویسنده و کارگردان، معرفی عوامل کامل اجرا، نام سالن و شهر محل اجرا، تعداد و مدت اجرا با ذکر تاریخ آغاز و پایان، خلاصه داستانی اجرا) را جهت درج در درگاه تئاتر استان از طریق ادارات شهرستانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره تئاتر استان در دفتر انجمن هنر‌های نمایشی استان مستقر می‌باشد و گروه‌ها و هنرمندان شهرستان کرمان می‌توانند با حضور مستقیم در دبیرخانه مراحل تکمیل فرم و تحویل مدارک را به انجام رسانند و نتیجه بررسی آثار تا روز شنبه ۳۰ شهریور از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر استان اعلام می‌شود.
انتهای پیام/ی

بررسی آثار تائتر استان کرمان برای جشنواره

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار