گشایش نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل در شیراز

سه نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل، خانه مدرن و مبلمان اداری در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه‌ها شامل بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی و هشتمین نمایشگاه خانه مدرن به همراه دوازدهمین نمایشگاه مبلمان اداری است.

وی، صنعت مبلمان را یکی از شاخه‌های مهم صنایع کوچک و متوسط و با اشتغالزایی، ارزش افزوده و سود دهی اقتصادی بالا دانست و افزود: با سرمایه‌گذاری گسترده در دو بخش تولید و عرضه و همچنین حمایت‌های ویژه از صنعتگران و فعالان مبلمان داخلی و با وجود ده‌ها هزار واحد صنعتی و کارگاهی در کشور تولیدات باکیفیت ایرانی می‌توانند علاوه بر حذف رقبای خارجی این صنعت از بازار داخلی به بازار‌های جهانی این کالا نیز دست یابند.

موسوی ادامه داد: ۱۹۰ شرکت تولید کننده از استان‌هایی تهران، البرز، قم، اصفهان، خراسان و نمایندگان کالا‌های خارجی در کنار فعالان فارسی جدیدترین دستاورد‌ها و محصولات خود را ارائه داده اند.

موسوی بیان کرد: انواع مبلمان منزل، میز ناهارخوری، سرویس خواب، لوستر و آباژور، تشک و خوشخواب، تابلوفرش، پرده، کف پوش، کاغذ دیواری و لمینت از مهمترین محصولات ارائه شده دراین نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: محصولات نمایشگاه در پنج سالن حافظ، بهار، سرو، نرگس و ملاصدرا عرضه شده است.

این نمایشگاه‌ها تا شنبه سوم شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا است.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان  بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.