همزمان با ایام دهه ولایت در مشهد انجام می شود؛

کاشت ۲۵ هزار بوته گل و جانمایی المان‌های گل با نام امام علی (ع)

با نزدیک شدن به ایام دهه ولایت در کنار گل‌کاری و آذین‌بندی شهر، رفع نازیبایی‌های فضای سبز و نیز رفع نقص سیستم‌های روشنایی و نورپردازی موجود در فضای سبز شهری در حال انجام است.

کاشت 25 هزار بوته گل و جانمایی المان‌های گل با نام امام علی (ع)به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مشهد گفت: آماده‌سازی گرادیان و سکو‌های موجود در بوستان‌ها جهت برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های فرهنگی نیز از سوی مدیریت امور فرهنگی شهرداری مشهد در دست اقدام است.

وی به تکمیل و تعویض گل گلدان‌های بزرگ و المان‌های سطح شهر اشاره و افزود: در این راستا تعداد 25 هزار بوته گل، در نقاط مختلف شهرکاشته خواهد شد که تاکنون بخش عمده‌ای از اینکار انجام شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مشهد گفت: در کنار کاشت این تعداد گل، 169 عدد فلاور باکس چوبی نیز در 24 خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر جایگزین گلدان‌های موجود شده و تعداد 27 عدد فلاورباکس نیز در سه معبر جدید جانمایی شده است.

یعقوبی افزود: همچنین 10 سازه با طرح‌های متنوع، برای نصب گل شاخه بریده با مضمون علی، ولی الله آماده‌سازی شده است که سه روز قبل از عید سعید غدیر، در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

انتهای پیام // ف. ک


کاشت بوته‌های گل بانام امام علی (ع)

برچسب ها: شهرداری ، مناسبت ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.