همزمان با هفته دولت؛

افتتاح دو کتابخانه و کلنگ زنی دو پروژه کتابخانه ای در فارس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه در استان فارس با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به پروژه های این اداره کل، گفت: این پروژه ها در شهرستان های اقلید و لامرد در زیربنای بیش از هزار متر مربع و و با هزینه افزون بر ۲۰ میلیارد ریال صورت می گیرد.

وی به افتتاح کتابخانه روستایی در شهرستان اقلید در این هفته اشاره کرد و افزود: کتابخانه عمومی روستای خنجشت در ۱۳۰ متر مربع، از پروژه های هفته دولت است که یکشنبه ۴ شهریورماه جاری افتتاح خواهد شد.

منوچهری ادامه داد: ساختمان جدید کتابخانه عمومی «امام جعفر صادق(ع)» شهر اهل لامرد، چهارشنبه ۷ شهریورماه به بهره برداری می رسد؛ این ساختمان جدید به همت علی اشکنانی، خیر نیک اندیش لامردی در ۳۴۰ متر ساخته و به کتابخانه های عمومی اهدا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس به کلنگ زنی ۲ پروژه کتابخانه ای در شهرستان لامرد اشاره کرد و افزود: کلنگ توسعه کتابخانه عمومی «باقرالعلوم (ع)» روستای شیخ عامر صادق با مشارکت خیر و اداره کل کتاخانه های عمومی فارس و کلنگ ساختمان جدید کتابخانه عمومی «شهید محمد علی پور» روستای دهنو در روز دوشنبه ۵ شهریورماه به زمین می خورد؛ این کتابخانه ها هر یک به مساحت ۲۸۰ متر ساخته خواهد شد.

این مسئول همچنین تصریح کرد: در هفته دولت کتابخانه عمومی میرزا نصیر جهرمی به ساختمان اصلی خود در خانه فرهنگ شهر جهرم منتقل می شود.
انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.