نجات موتورسوار بیهوش از میان شعله های آتش! +فیلم

عده‌ای از عابران پیاده با به خطر انداختن جان خود، جان موتورسوار بیهوشی را که در میان شعله های آتش گرفتار شده بود نجات دادند.

نجات موتورسوار بیهوش از میان شعله های آتش + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو عابر  پیاده با به خطر انداختن جان خود، جان موتورسواری را که در میان شعله های آتش گرفتار شده بود نجات دادند. در حالی که موتور این موتورسوار پس از تصادف با یک وسیله نقلیه دیگر غرق در شعله های آتش شده و او بصورت بیهوش روی کف خیابان افتاده بود و با مرگ فاصله چندانی نداشت با فداکاری عابران از مرگ حتمی گریخت. این حادثه در یکی از خیابان های شهر "گوایگانگ" واقع در منطقه گوآنگژی چین رخ داد.


بیشتر بخوانید: توقف مرگبار خودروی آموزش رانندگی روی ریل قطار! + فیلم 


یکی از عابران پس از مشاهده این صحنه تلاش کرد تا وارد شعله های آتش شود و جان موتورسوار را نجات دهد که به علت شدت آتش به عقب پرتاب شد و روی زمین افتاد. اما در ادامه این مرد در تلاش دوم خود موفق به ورود به داخل شعله های آتش و  دسترسی به موتورسوار شد. در همین هنگام یکی دیگر از عابران با استفاده از کپسول اطفاء حریق مانع نزدیک شدن آتش به موتورسوار بیهوش در کف خیابان شد. سرانجام آنها با کمک یکدیگر توانستند این موتورسوار را محدوده آتش خارج کنند و جان او را از خطر مرگ نجات دهند.

موتورسوار که دچار سوختگی شدید شده بود بلافاصله توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. پلیس محلی چین تحقیقات خود را در خصوص این حادثه آغاز کرده است.

انتهای پیام/

فداکاری عابران پیاده در نجات موتورسوار گرفتار شعله های آتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار