مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

مراجعه ۱۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از مراجعه ۱۵ هزار و ۵۰۰ وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه معایه فنی وسایل نقلیه سنگین استان در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

مراجعه ۱۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استانمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال بالغ بر ۱۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین به این مراکز مراجعه کردند که از این تعداد مراجعه تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۰ وسیله نقلیه سنگین از مراکز معاینه فنی تست قبولی گرفته اند و نزدیک به ۱۸۰۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین نیز از تست فنی این مراکز رد شده اند.

ارسلان شکری افزود: بیشترین مراجعه برای تست وسایل نقلیه سنگین در شهرستان ارومیه با نزدیک به ۵۵۰۰ دستگاه بوده است که از این تعداد ۵۰۸۰ مورد در تست فنی قبول و هفتاد مورد در این تست رد شده است.

وی با تاکید بر اهمیت انجام تست‌های فنی کلیه وسایل نقلیه شامل سنگین و سواری ادامه داد: عملکرد نامناسب سیستم ترمز، دود زا بودن وسیله نقلیه و آج لاستیک‌ها بیشتریت دلایل ردی‌های ناوگان در مراکز معاینه فنی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ی

۱۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی مراجعه کرده اند

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.