برگزاری اولین اردوی آموزشی _ توجیهی دانش آموزی همیار مشاور

اولین اردوی آموزشی - توجیهی دانش آموزی همیار مشاور با حضور دانش آموزان همیار مشاور استان در اردوگاه معلم ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جمع دانش آموزان همیار مشاور اظهار داشت: همیاران مشاور پیام آور نشاط و شادابی در مدارس بوده که باید واژه‌های انسانی را در خودشان بیشتر پرورش دهند تا نسبت به هم نوعان خود بیشتر احساس مسئولیت کنند.

قاسمی افزود: باید رفتار و اخلاق را سرلوحه کارهایمان در زندگی قرار دهیم تا فن بیان و قدرت کلام بهتری داشته باشیم.

وی گفت: رعایت اداب و اصول انسانی برای بهتر جلوه دار شدن شخصیت انسان بوده که داشتن این دو نماینگر شخصیت و رفتار درون ما است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان شخصیت هر انسان را شناسنامه فرد دانست و گفت: زندگی باید در محور و مدار راستی و درستی بچرخد و همیشه باید امیدوارنه زندگی کرد و از ناامیدی‌ها گریزان باشیم.

وی ادامه داد: محبت، ملاحظه، متانت از ویژگی‌های همیاران مشاور می‌باشد که با دارا بودن این سه ویژگی می‌توان هدایت صحیح با اثر درمانی بالا در دانش آموزان تاثیر گذاشت.

وی بیان کرد: همیاران مشاور با مطالعه، پژوهش و کاوش به دنبال علل مهمترین آسیب‌های اجتماعی روانی بوده و در دانش آموزان فرهیختگی درونی و خویشتن شناسی ایجاد نمایند.

وی اذعان کرد: همیاران مشاور باید معضلات و مشکلات دانش آموزان را دیده و درک کنند و برای حل آن‌ها برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ی

 اردوی آموزشی _ توجیهی دانش آموزی همیار مشاور برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.