اجرای طرح ارتقاء توانمندی و اثر بخشی معلمان چند مهارتی در آذربایجان غربی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجانت غربی از اجرای طرح ارتقاء توانمندی و اثر بخشی معلمان چند مهارتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛اولین جلسه کارگروه شیوه نامه طرح ارتقاء توانمندی و اثر بخشی معلمان چند مهارتی صبح امروز در محل دفتر معاونت متوسطه استان برگزار شد.

«مهین منافی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه از اجرای طرح ارتقاء توانمندی و اثر بخشی معلمان چند مهارتی «ویژه دوره اول متوسطه» در مناطق ۲۴ گانه استان خبر داد و افزود: این طرح در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در جهت افزایش پوشش تحصیلی و همچنین برنامه ریزی برای بهبود عملکرد معلمان که در جند رشته تدریس می‌کنند، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه توسعه عدالت آموزشی، ارتقاء کیفیت آموزشی و فرآیند یاددهی و یادگیری، افزایش اثر بخشی معلمان مدارس روستایی، کم برخوردار و کم جمعیت و ارتقاء مهارت شغلی معلمان علاقه‌مند به تدریس دروس نیمه مرتبط با رشته تحصیلی از اهداف این طرح می‌باشد.

منافی در خصوص معلمان چند مهارتی گفت: این معلمان با بهره گیری از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت، آمادگی و مهارت جهت تدریس در چند رشته درسی در مدارس روستایی، کمتر برخوردار و کم جمعیت را کسب می‌نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: نیازسنجی و استخراج آمار معلمان تحت پوشش این طرح تا ۲۰ شهریور پایان می‌یابد و با آغاز سال تحصیلی فرآیند آموزشی طرح آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ی

طرح ارتقاء توانمندی و اثر بخشی معلمان چند مهارتی در آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.