مومو باعث مرگ دو کودک شد

بازی چالشی مومو با ایجاد شرایط روحی و روانی خطرناک در بازیکنان خود باعث خودکشی دو کودک کلمبیایی شد.

مومو باز هم قربانی گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اثر تاثیرات روانی بازی مخرب مومو دو کودک کلمبیایی دست به خودکشی زدند. یکی از این کودکان دختری 12 ساله و دیگری پسری 16 بود. این دو کودک آخرین قربانبان این بازی چالشی هستند.

پسر و دختر کلمبیایی پس از 48 ساعت بازی مومو در نهایت تصمیم به خودکشی گرفتند و جانشان را از دست دادند. این حادثه در شهر باربوزا در شمال غربی کشور کلمبیا روی داد. این بازی مخرب با برقراری ارتباط در محیط پیام‌رسان واتس‌آپ شرایطی چالشی را برای هر بازیکن به وجود می‌آورد که از چالش‌های ساده شروع و در نهایت با شستشوی ذهنی فرد بازیکن او را به کام مرگ می‌کشاند.

نماد این بازی ژاپنی پرنده‌ای با صورت وحشتناک و به شکل یک زن است. مراحل این بازی اینترنتی به گونه‌ای است که هر بازیکن در صورت تکمیل هر مرحله می‌تواند به مرحله بالاتر برود و در غیر این صورت مجبور است تمامی مراحل را از اول طی کند. رسانه‌های محلی کلمبیا بیان کردند: در ابتدا جسد پسر 16 ساله پیدا و پس از 48 ساعت پیکر بی‌جان دختر 12 ساله در کمد لباس‌های خانه‌اش پیدا شد. کارشناسان معتقد‌ند پسر 16 ساله قبل از خودکشی بازی مومو را به دختر نوجوان معرفی کرده و ضمن اشتراک تجربیات خود ارز این بازی مرگبار او را به سمت شروع بازی سوق داده است.


بیشتر بخوانید: جایگزین جدید «نهنگ آبی» از راه رسید!/ دختربچه ۱۲ ساله اولین قربانی «مومو»


انتهای پیام/

بازی مرگبار مومو بر تعداد قربانیان خود افزود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ثر یا
۱۴:۲۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مو مو با ید حبس شود با ید دنبا لش بگردیم و به همه ی بچه ها ی کشور خبر بر سد که به پیا م ها ی مو مو جوا ب ندن