مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد

اجرای ۲۳۰ طرح آب و فاضلاب درکهگیلویه وبویراحمد

۲۳۰ طرح آبرسانی و شبکه‌های فاضلاب در سطح شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد گفت:۲۳۰ طرح آبرسانی و شبکه‌ فاضلاب در شهر‌های استان در دست اجرا است.
علی لدنی نژاد اعتبار این طرح‌ها را بیش از هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های آبرسانی، تاسیسات آبی، شبکه‌ آبی و انشعابات آب، خطوط انتقال و شبکه‌فاضلاب در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه از مجموع ۲۳۰ طرح استانی ۶۶ طرح در شهر دوگنبدان در دست اجرا است ادامه داد: از این تعداد ۲۶ طرح در زمینه آبرسانی،۳۲ طرح در زمینه احداث فاضلاب و ۸ طرح دیگر نیز در حال برگزاری مناقصه است که به زودی عملیات اجرایی این طرح‌ها با معرفی پیمانکار آغاز می‌شود.
لدنی نژاد سرجمع اعتبارات این ۶۶ طرح را بالغ بر ۳۵۵ میلیارد ریال بیان و اضافه کرد: این طرح‌ها به مروربهره برداری و وارد مدار آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شوند.
وی حداکثر زمان بهره برداری این طرح‌ها را ۱۵ ماه عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این ۶۶ طرح شاهد تامین آب آشامیدنی پایدار و بلند مدت از سد کوثر و افزایش ۳۰ درصدی تعداد مشترکان انشعابات جمع آوری شبکه فاضلاب خواهیم بود.
لدنی نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰ درصد مشترکان (۸ هزار و ۸۰۰ مشترک) در شهر دوگنبدان دارای انشعاب جمع آوری فاضلاب هستند بیان کرد: ظرف مدت ۱۵ ماه این تعداد به ۵۰ درصد و تعدا مشترکان هم بین ۱۲ تا ۱۴ هزار مشترک افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/غ

افزایش 30 درصدی جمع آوری شبکه فاضلاب 

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.