رئيس هیأت دووميدانی استان قم عنوان کرد؛

درخشش دوومیدانی کاران قمی با ۱۰ مدال رنگارنگ

رضایی از درخشش دوومیدانی کاران قم با کسب ۱۰ مدال از مسابقات لیگ نونهالان و پیشتازان ایران خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی رضایی رئيس هیأت دووميدانی استان قم گفت:کسب۱۰مدال رنگارنگ توسط اعضای تیم دوومیدانی هیأت قم از مسابقات مرحله دوم لیگ رده سنی نونهالان و پیشتازان منطقه دو کشور مهر تایید دیگری بر توانمندی و قابلیت بالای دوومیدانی‌کاران قم است.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم با اشاره به مدال‌آوران تیم قم،یادآورشد: امیر مقدمی در رشته 400 متر این پیکارها با عملکردی بسیار خوب به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه دومین مدال طلای این رقابت‌ها توسط علی قاسم‌بابایی از مسابقات رشته ۱۰۰متر کسب شد.

وی ادامه داد: تیم دوومیدانی نونهالان و پیشتازان قم برای رقابت با حریفان شرکت کننده در مسابقات منطقه دو کشور به شهر قزوین سفر کرد و در مواد 100 متر، 110 متر با مانع، 400 متر، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و پرش طول موفق به کسب 10 مدال متنوع این پیکارها شد.

وی افزود: پوریا حسنی در رشته 400 متر این دوره مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره را به دست آورد، در حالی که علیرضا اسحاقی نیز در رشته پرتاب نیز به مدال نقره رسید و علی ئیلاد در رقابت‌های رشته 100 متر یکی از پنج مدال‌آور برنز تیم هیأت قم لقب گرفت.

رضایی که مسئول کمیته پایه فدراسیون دوومیدانی و مربی تیم ملی کشورمان در المپیک 2018 جوانان جهان محسوب می‌شود، اضافه کرد: مرتضی محمودیه در ۱۱۰ متر با مانع مدال برنز گرفت، امیرحسین حضرتی در پرش طول، محمدمعین قربانی در پرتاب وزنه، محمد عابدینی در پرتاب وزنه و متین بهرام‌بیگی در ۱۱۰ متر با مانع دیگر نفراتی هستند که چهار مدال برنز برای تیم منتخب هیأت دوومیدانی استان قم در این پیکارها به ارمغان آوردند.

انتهای پیام /ح

درخشش قمی‌ها با ۱۰ مدال رنگارنگ دوومیدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.