بشقاب‌پرنده یا جنگنده‌ی مخفی آمریکایی

فردی که شاهد پرواز شی عجیبی در آسمان شهر مرزی ال پاسو در تگزاس بود از آن فیلم‌برداری کرد و در فضای‌مجازی به اشتراک گذاشت.

دیده شدن شی عجیب در آسمان تگزاسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بارها افراد زیادی در سراسر دنیا ادعا کرده‌اند که شاهد پرواز بشقاب‌پرنده در آسمان بوده اند. محقق‌های زیادی این مسئله را بررسی کرده‌اند. در موارد بسیاری این ادعاها صحت نداشتند اما در بعضی  مواقع جعلی نبودن مدرک ارائه شده تایید شد.اما هنوز وجود موجودات دیگر در باقی سیاره‌ها تایید یا تکذیب نشده است.

یک شی عجیب مثلثی شکل در حال پرواز بر فراز آسمان تگزاس نزدیک به پایگاه تحقیقاتی نظامی آمریکا دیده شده است. فردی که از آن فیلم‌برداری کرده بود،  این فیلم را در فضای‌مجازی منتشر کرده است.

عده ای این شی را به پایگاه تحقیقاتی نظامی آمریکا که در همان حوالی است نسبت می‌دهند و می‌گویند این جسم مرموز، هواپیمای جنگی در حال آزمایش TR-3B است. بینندگان اینترنتی این ویدیو حدس می‌زنند این یک هواپیما TR-3B مرتبط به پروژه سیاست سیاه آمریکا باشد. این تنها دفعه‌ای نیست که این نوع هواپیما در اطراف پایگاه‌های نظامی آمریکا مانند پایگاه هوایی ادواردز در کالیفرنیا و نیروی هوایی ایالات متحده دیده می‌شود.

فردی که این ویدیو را ثبت کرده است، در مسیر رفتن به محل کارش متوجه پرواز شی عجیب مثلثی شکل در آسمان می‌شود. او خودروی خود را برای ثبت تصویر آن متوقف می‌کند. فیلم ضبط شده را در ادامه می‌بینیم:

این ویدیو به سرعت در فضای مجازی دیده شد. فردی که این ویدیو را گرفته بود، گفت: مانند همیشه هنگام طلوع آفتاب به سمت محل کارم رفتم. پس از مدتی به سمت راست جاده نگاه کردم و یک مثلث درخشان را در حال پرواز بر فراز آسمان دیدم. برای همین ماشین خود را متوقف کردم و از آن عکس و فیلم گرفتم.

پایگاه تحقیقاتی که در این منطقه وجود دارد به انجام آزمایش‌های مخفی نظامی شهرت دارد. دور از ذهن نیست که این شی عجیب نیز جزوی از تسهیلات نظامی این پایگاه باشد.


بیشتر بخوانید: دسترسی آسان‌تر به ایموجی‌ها در آپدیت جدید اینستاگرام


انتهای پیام/

مشاهده جسمی عجیب در آسمان

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.