محققان موفق به طراحی پهبادی شده‌اند که می‌تواند همانند تاکسی عمل کند و مسافران را از نقطه‌ای به نقطه دیگر جا به جا کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اخترعات ساخته شده بپردازیم.

 خودر‌هایی که بدون سرنشین در جاده‌ها حرکت می‌کنند

محققان توانسته‌اند خودرو‌هایی را تولید کنند که بدون سرنشین رانندگی می‌کند؛ آن‌ها با امنیتی بسیار بالا می‌توانند در جاده‌های سراسر جهان بروند و امنیت جان سرنشینان خود را تضمین کنند.

این خودرو‌های هوشمند بدون نیاز به راننده خودشان حرکت می‌کنند، در جای پارک ماشین را پارک می‌کنند و همچنین علائم راهنمایی و رانندگی را هم به درستی رعایت می‌کنند.

از پهباد‌هایی که تاکسی می‌شوند تا اتومبیل‌هایی که بدون راننده حرکت می‌کنند

 تاکسی هوایی به کمک پهباد‌ها به بازار آمد

امروزه استفاده از پهباد‌ها و خودرو‌های پرنده رونق بسیاری پیدا کرده‌اند؛ از پهباد‌ها می‌توان در تکنولوژی‌های مختلف استفاده کرد؛ به تازگی پهباد جدیدی ساخته شده است که از آن می‌توان به عنوان تاکسی هوایی استفاده کرد؛ این پهباد که در مقایسه با دیگر نمونه‌های موجود در بازار بزرگتر است، می‌تواند مسافران را از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل کند.

از پهباد‌هایی که تاکسی می‌شوند تا اتومبیل‌هایی که بدون راننده حرکت می‌کنند

سیستمی که از طریق اطلاعات ژنتیکی شما را درمان می‌کند

محققان توانسته‌اند سیستمی را طراحی کنند که در محیط‌های پزشکی کاربرد بسیاری دارد؛ این سیستم از طریق دریافت اطلاعات ژنتیکی افراد تمام بیماری آن‌ها را تشخیص می‌دهد و به سلامت آنان کمک می‌کند.

از پهباد‌هایی که تاکسی می‌شوند تا اتومبیل‌هایی که بدون راننده حرکت می‌کنند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار