دور دنیا با نوآوران؛

از تلفن‌های همراهی که با باد شارژ می‌شوند تا لیزری که چشم بیماران دیابتی را درمان می‌کند

محققان موفق به طراحی شارژر جدیدی شده‌اند که به کمک باد می‌تواند تلفن همراه را شارژ کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های  جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اطلاعات ساخته شده در  سراسر جهان بپردازیم.

 تلفن همراه خود را به کمک پنکه شارژ کنید

به تازگی محققان توانسته‌اند روش جدیدی را ابداع کنند که به کمک آن می‌توان تلفن همراه را به وسیله باد شارژ کرد؛ این شارژر که از یک پنکه معمولی ساخته شده است به صورت هوشمند روی قاب تلفن همراه شما قرار می‌گیرد و همین وسیله سبب می‌شود تا تلفن همراه  شما به طور کامل شارژ شود، با چرخیدن پره‌های این پنکه و از طریق انرژی که تولید می‌کند، تلفن همراه شارژ می‌شود.

از تلفن‌های همراهی که به وسیله باد شارژ می‌شوند تا اسکنر دستی که شما را درمان می‌کند

 اسکنر دستی که بیماری افراد را تشخیص می‌دهد

گروهی از  محققان توانسته‌اند اسکنر دستی  بسازند که با معاینه سریع و آسان چشم می‌تواند از تمام بیماری‌هایی بدن آگاه شود؛این اسکنر که همانند یک دوربین فیلم برداری است در کمتر از  چند ثانیه چشم بیمار رام عاینه می‌کند و به تمام مشکلات بدن انسان پی می‌برد.

از تلفن‌های همراهی که به وسیله باد شارژ می‌شوند تا اسکنر دستی که شما را درمان می‌کند

لیزر جدیدی که به کمک بیماران دیابتی می‌آید

لیزر جدیدی برای کمک به بیماران دیابتی ساخته شده است که آنان را از نابینا شدن در امان نگه می‌دارد؛  این لیزر که برای اصلاح بینایی به کار می‌رود به کمک یک اشعه کم حرارت بافت اطراف چشم را ترمیم می‌کند  این لیزر اطراف چشم انسان را که ممکن است از طریق شکر و یا شیرینی تخریب شده باشد، درمان می‌کند.

از تلفن‌های همراهی که به وسیله باد شارژ می‌شوند تا اسکنر دستی که شما را درمان می‌کند

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.