راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت املاک و مستغلات کرمان

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان از راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت املاک و مستغلات شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی عرب‌نژاد مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان با اشاره به اینکه نرم‌افزار مدیریت املاک و مستغلات، سامانه‌ای جامع و تحت وب است، گفت: این سامانه جهت مدیریت املاک و مستغلات با قابلیت ثبت، نگهداری و طبقه‌بندی انواع ملک مشتمل بر زمین، ساختمان، مجتمع و سرقفلی با وضعیت‌های ملکی، تملیکی، استیجاری و ... و همچنین ثبت تراکنش‌های رخ داده بر روی یک ملک در حداقل زمان با حفظ تاریخچه ملک راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این سامانه قابلیت صدور سند حسابداری اتوماتیک در حالت‌های مختلف ملکی را دارا بوده و از ضریب امنیتی بالایی در جهت دسترسی کاربران به فرم‌ها و تعیین عملیات انجام شده بر روی هر فرم برخوردار است.

عرب‌نژاد افزود: قابلیت ثبت انواع ملک با وضعیت‌های مختلف ملکی، امکان گزارش‌گیری از تاریخچه تغییر و تحولات ملک و امکان محاسبه قیمت ملک بر اساس متراژ از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

گفتنی است دوره آموزشی کار با نرم‌افزار مدیریت املاک و مستغلات ویژه کارکنان سازمان اموال و املاک به مدت چهار روز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

برگزاری دوره آموزشی کار با نرم‌افزار مدیریت املاک و مستغلات

برچسب ها: شهرداری تهران ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار