اعتبار ۱۳ درصدی توازن منطقه‌ای در لرستان

استاندار لرستان برقراری عدالت اجتماعی را هدف تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد مهندس فتاح را می‌توان مظهر مدیریت جهادی در کشور دانست و به‌عنوان یک الگو از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به کمیته حضرت امام (ره) و ستاد پرداخت دیه کشور بیان کرد: فصل مشترک گروه هدف این دو نهاد کمک‌رسانی به کسانی است که به دلایل غیرارادی و غیر عامدانه دچار مشکل شده‌اند.

خادمی در ادامه افزود: در همه مکاتب اقتصادی و جوامع این حمایت‌ها تجویزشده، به‌خصوص در اسلام و ۳ نظام ما که این موضوع برجسته‌تر و مورد تأکید بیشتر است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از دلایل وقوع انقلاب اسلامی اعتراض به وجود فقر و نابرابری‌های اجتماعی بود و یکی از اهداف اصلی برقراری عدالت اجتماعی و رفع نابرابری‌های اجتماعی به‌طورقطع همین موضوع است که طبق نظر حضرت امام (ره) دنبال شد.

وی گفت: از نهاد‌هایی که حضرت امام (ره) برای این هدف بزرگ طراحی کرد، کمیته امداد بود که از ابتدای انقلاب منشأ خدمات و خیرات زیادی برای جامعه بوده است.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی در بخش ردیف‌های استانی حدود ۵۰ درصد، نفت و گاز ۸۰ درصد، ارزش‌افزوده ۶۷ درصد و توازن منطقه‌ای ۱۳ درصد است.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های استانی ویژه حدود ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده‌شده که نسبت به سال قبل بهتر است.

استاندار لرستان تأکید کرد: واگذاری پروژه‌های عمرانی را از اولویت‌های کاری تعریف کرده‌ایم و باید در سال جاری حدود ۷۰ میلیارد تومان در این حوزه واگذاری اعتبار داشته باشیم.

خادمی افزود: تخصیص‌های بعدی را نیز به این واگذاری‌ها مرتبط خواهیم کرد و دستگاه‌هایی که بیشتر توانسته‌اند واگذار کنند تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام/د

اعتبار ۱۳ درصدی توازن منطقه‌ای در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.