قیام امام حسین(ع) برای احیاء دین اسلام بود

امام جمعه موقت اهواز هدف قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش را احیاء دین مبین اسلام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این کلانشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد: هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایش از قیام عاشورا احیاء دین مبین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی بر مطالعه و تحقیق کردن در مورد نهضت بزرگ عاشورا تاکید کرد و اذعان داشت: باید اهداف و نتایج این حماسه بزرگ را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

آیت الله حیدری به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره و تصریح کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، مسئولان باید در جهت حل مشکلات مردم تلاش و همت بیش تری کنند و ضمن حمایت از دولت، مسئولان را در حل مشکلات یاری دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: به جای انتقادات مخرب با انتقادات سازنده و ارائه راهکارهای مفید و عملی برای حل مشکلات کشور باید به مسئولان کمک کنیم.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات سوختن بخش عراقی تالاب هورالعظیم و آلودگی هوا در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در گفتگو با رئیس جمهور در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در خصوص حل این مشکل با رئیس جمهور گفتگو شد.

انتهای پیام/گ

امر به معروف و نهی از منکر، هدف قیام امام حسین(ع)

برچسب ها: نماز جمعه ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.