سرانجام بی‌توجهی راننده به چراغ قرمز! +فیلم

بی توجهی یک راننده قانون شکن به چراغ قرمز حادثه وحشتناکی را در یکی از چهارراه های روسیه رقم زد.

سرانجام بی توجهی راننده به چراغ قرمز! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از علائم مهمی که تمام رانندگان باید با آن آشنایی کامل داشته باشند و موجب ایجاد نظم و انضباط در خیابان ها و معابر پرتردد بویژه تقاطع چهاراه ها می شود چراغ راهنمایی است. این علامت مهم در رانندگی بصورت خودکار جریان رفت و آمد را در خیابان ها کنترل و هدایت می کند. از این رو توجه رانندگان و عابران پیاده به آن بسیار مهم و ضروری است و هر گونه بی توجهی به آن می تواند حادثه ساز شود. مانند اتفاقی که به تازگی در تقاطع یکی از خیابان های روسیه رخ داد.

عدم صبر و حوصله یک راننده خودروی BMW در ایستادن در پشت چراغ راهنمایی و عبور ناگهانی او از چراغ قرمز موجب تصادف شدید پنج خودرو در این تقاطع شد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود این خودرو پس از عبور از چراغ قرمز شدیدا با یک خودروی شاسی بلند مشکی رنگ برخورد می کند.

این خودرو نیز در اثر انحراف در خیابان با سه خودروی دیگر برخورد می کند و موجب جراحت شدید سه نفر می شود. یکی از مجروحان مرد 19 ساله ای بو که از ناحیه سر و پا دچار جراحت شد. دو مسافر خودروی شاسی بلند نیز یک مرد 32 ساله به همراه یک زن 43 ساله بودند که در اثر این تصادف دچار جراحت شدید از ناحیه سر شدند. بنا به اعلام پزشکان حال این دو نفر وخیم گزارش شده است. پلیس محلی روسیه تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست آیا پلیس محلی روسیه موفق به دستگیری این راننده متخلف شده است؟

گفتنی است؛ این حادثه در خیابان "وارفولوئوا" در شهر "روستف آندون" در جنوب غربی روسیه رخ داد.

انتهای پیام/

راننده قانون شکن در سر چهارراه فاجعه آفرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار