گاف شاهزاده انگلیسی حین افتتاح یک مرکز فرهنگی! +فیلم

سوتی یک شاهزاده انگلیسی حین افتتاح یک مرکز فرهنگی ژاپن در لندن خبرساز شد.

سوتی شاهزاده انگلیسی حین افتتاح یک رستوران! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاح یک مرکز جدید فرهنگی ژاپن در شهر لندن که با حضور یک شاهزاده انگلیسی و جمعی از مقامات ژاپن و تعدادی از دانش آموزان انجام شد با یک حاشیه جالب همراه بود. گاف ویلیام، یکی از شاهزادگان انگلیسی در مراسم افتتاح این مرکز که در تشخیص غذاهای ژاپنی و چینی دچار اشتباه شده بود خبرساز شد.

در ویدئویی که ویلیام را در کنار تعدادی از دانش آموزان خردسال مشغول صرف غذا نشان می دهد او خطاب به دانش آموزان حاضر بر سر میز می گوید : " بچه ها آیا شما زیاد غذای چینی می خورید؟ " این شاهزاده انگلیسی که بلافاصله متوجه سوتی فاحش خود شده است فورا با تصحیح جمله خود دوباره تکرار  می کند: " هان...آیا می توانید با چاپستیک غذا بخورید؟ غذای ژاپنی. آیا شما غذای ژاپنی دوست دارید؟نه؟نه زیاد. آیا سوشی رو دوست دارید؟این غذا خیلی خوشمزه است. واقعا لذیذه."

در این مراسم تعدادی از دانش آموزان در حال یادگیری روش استفاده از چاپستیک( دو چوب بلند غذاخوری ) در خوردن یکی از غذاهای ژاپنی در خانه ژاپن در خیابان "کنسینگتون" بودند. در این مراسم تعدادی از مقامات ژاپنی از جمله معاون نخست وزیر "تارا آسو"حضور داشتند. مقامات ژاپنی که بخاطر گاف این شاهزاده انگلیسی لبخند بر لب دارند در این ویدئو دیده می شوند.  این شاهزاده انگلیسی عضوی از یک خانواده سنتی سلطنتی است که دارای بیشترین سوتی یا گاف در بین خانواده های سلطنتی انگلیس هستند. پدربزرگ او ، شاهزاده فیلیپ مخصوصا بخاطر نوع قرار دادن غذا در دهان خود شهرت داشت. در بازدیدی که او در سال 1986 از چین داشت او در یک گاف بزرگ که خبرساز شد خطاب به یک دانشجوی انگلیسی مقیم چین گفته بود : " اگر بیشتر اینجا( چین) بمانی( اقامت داشته باشی) تو با چشمانی شکافته به خانه ( انگلیس) باز خواهی گشت.

انتهای پیام/

گاف  شاهزاده انگلیسی در تشخیص غذای ژاپنی از چینی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
دلار ۴۲۰۰تومان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
۴ماه دلارشده۱۵۰۰۰تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
خب منم تشخیص نمیدم تازه قیافه هاشون رو نمیفهمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۱:۵۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
حالا یه اشتباهی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
ی اشتباه کرد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر انگلیس