خنثی شدن توطئه‌های دشمنان با برگزاری عزاداری باشکوه ملت ایران

امام جمعه بروجرد گفت:عزاداری باشکوه محرم و تاسوعا و عاشورای ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهارداشت: عزاداری باشکوه محرم و تاسوعا و عاشورا مشت محکمی به تبلیغات سو دشمنان در فضای مجازی بود، زیرا هیچ کس نمی‌تواند عشق اسلام و ائمه و امام حسین (ع) را از دل مردم بیرون بیاورد.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا گفت: برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا نشانه اهمیت هیات‌های عزاداری به نماز است.

وی با اشاره به ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: خانواده‌ها نسبت به دانش آموزان و دانشجویان خود حساس باشند و باید بین اولیا و مربیان یک ارتباط قوی باشد.

وی اضافه کرد: پدران و مادران باید با پسران و دختران خود ارتباط دوستی داشته باشند تا به دام شیاطین نیفتند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حادثه رانندگی برای یک دستگاه اتوبوس در محور اصفهان افزود: حادثه رانندگی با ۲۱ کشته بسیار غم انگیز بود که مسئولان باید با تدابیر بیشتر از این گونه حوادث جلوگیری کنند.

وی با اشاره به سالروز شکسته شدن حصر آبادان نیز گفت: این روز یک نقطه عطف در تاریخ ایران اسلامی بود که رزمندگان اسلام با دست خالی توانستند این پیروزی را به دست آورند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دشمن زخم خورده اگر قدرت داشته باشد هر کاری را انجام می‌دهد و ایجاد اختلاف بین مردم ایران و عراق از اقدامات خصمانه دشمنان است، اما امام حسین (ع) بین ملت ایران و عراق برادری ایجاد کرده و هیچ دشمنی نمی‌تواند اختلاف ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایستادگی ملت یمن در برابر دشمنان افزود: مردم مومن و متدین و شجاع یمن با مقاومت و ایستادگی دشمن خود را به زانو درآورده اند و ائتلاف شیطانی عربستان با شکست سختی روبرو هستند.

انتهای پیام/م

عزاداری باشکوه ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.