تمهیدات اورژانس فارس برای آغاز سال تحصیلی

رئیس اورژانس فارس از آمادگی نیرو‌های امدادی در اولین روز بازگشایی مدارس در شیراز خبر داد.

تمهیدات اورژانس فارس برای آغاز سال تحصیلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جواد مرادیان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با اشاره به تمهیدات نیرو‌های اورژانس به مناسبت بازگشایی مدارس، گفت: در این طرح نقاط پرخطر و پرتردد شهر شیراز شناسایی شده و اکیپ‌های اورژانسی در آن محل‌ها مستقر می‌شوند.

وی افزود: به همین منظور هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور و کنترل ترافیک برای قرار دادن نماینده اورژانس برای هماهنگی بیشتر انجام شده است و اورژانس هوایی و تمامی پایگاه‌های اورژانس در زمان بازگشایی مدارس برای سرویس دهی بهتر و بیشتر به دانش آموزان بسیج شده‌اند.

مرادیان ادامه داد: این طرح از فردا یکم مهر آغاز و تا هشتم مهر ماه به مدت یک هفته ادامه دارد و تلاش می‌شود که اقدامات اورژانس در این ایام بدون مشکل و نقص باشد.

وی تصریح کرد: در این طرح ۱۳۵ پایگاه اورژانس در شیراز، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس برای عبور از ترافیک شهری در کلان شهر شیراز و یک دستگاه بالگرد حضور خواهند داشت.

مرادیان بیان کرد: امیدواریم ایام آغازین سال تحصیلی بدون حادثه سپری شود، ولی با این وجود نیرو‌های اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش بوده تا در زمان وقوع حوادث نیز از میزان بار تلفات بکاهد.
انتهای پیام/ر

تمهیدات اورژانس برای بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار