رئیس اورژانس فارس خبر داد؛

انجام ۱۷ احیای موفق توسط تکنسین‌های اورژانس/بیش از ۱۰ هزار مورد مزاحمت تلفنی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از انجام ۱۷ مورد احیای موفق توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی فارس در مردادماه امسال خبر داد.

محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: در مرداد ماه سال جاری، ۵۶ هزار و ۱۵۹تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ شیراز برقرار و از این تعداد ۲۰ هزار و ۲۱۶ مورد منجر به مأموریت شد.

وی افزود: از این تعداد ماموریت‌ها ۱۴ هزار و ۴۹۸ مورد شهری و ۵ هزار و ۸۱۷ مورد جاده‌ای بوده است.

مرادیان ادامه داد: در این مدت مذکور ۴ هزار و ۶۰۹ مورد تصادف به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: از این تعداد تصادفات ۲ هزار و ۹۱۹ مورد شهری و هزار و ۶۹۰مورد جاده‌ای بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بابیان اینکه در این مدت، بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ فارس برای انجام ۹ مأموریت، به پرواز درآمد، ادامه داد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در مرداد امسال ۱۷ مورد احیای موفق و ۶ مورد کمک به زایمان مادر باردار را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

به گفته دکتر مرادیان، در این مدت ذکر شده ۱۰ هزار و ۲۷۶ مورد تماس مربوط به مزاحمت‌های تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شیراز گزارش و به ثبت رسیده است.

رئیس اورژانس فارس در پایان گفت: فوریت‌های پزشکی استان فارس با برخورداری از سه بالگرد هوایی، ۸۴ پایگاه جاده‌ای و ۵۱ پایگاه شهری اورژانس به همراه ۲۵۰ دستگاه آمبولانس و ۸۵۰ نفر تکنسین و امدادگر به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: اورژانس ، درمان ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار