هکر انقلابی صفحه اینستاگرام الاحوازیه را هک کرد +تصاویر

هکر ایرانی تلاش کرد با هک کردن صفحه رسمی اینستاگرام گروهک الاحوازیه از این گروهک تروریستی انتقام مجازی بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک هکر ایرانی که در فضای مجازی به هکر انقلابی معروف است در تازه ترین اقدام خود پس از حادثه تروریستی روز گذشته اهواز، صفحه رسمی الاحوازیه را هک کرد. او پس از هک صفحه الاحوازیه،  یکی از پست‌های آن را به اشتراک گذاشت  و  بر روی آن خطاب به گردانندگانش نوشت: "به بچه تیر خورده میخندی؟حالا گریه کن برای پیجت".  تصویر بعدی استوری این هکر نشان می‌دهد تمام پست‌های قبلی صفحه رسمی الاحوازیه پاک شده است.

هکر انقلابی صفحه اینستاگرام الاحوازیه را هک کرد +تصاویر

هکر انقلابی صفحه اینستاگرام الاحوازیه را هک کرد +تصاویر

یادآور می‌شود روز گذشته تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و 25 نفر از جمله چند کودک را به شهادت رساندند و بیش از 60 تن را زخمی کردند. پس از انتشار خبر حمله تروریستی روز گذشته، سخنگوی الاحوازیه مسئولیت آن را برعهده گرفت. پیش از این اخباری مبنی بر روابط نزدیک این گروهک تروریستی با دولت عربستان سعودی و حمایت سعودی‌ها از این گروهک منتشر شده بود. 

حمایت و پشتیبانی گسترده عربستان سعودی از گروهک‌های تروریستی در جنوب کشور از جمله الاحوازیه بر کسی پوشیده نیست، تا جایی که در گذشته رژیم آل سعود حبیب نبگان سرکرده گروهک بمب‌گذار خوزستان را به کشورش دعوت و تلاش کرد تا تیم‌های تروریستی را وارد جمهوری اسلامی کند و مجدداً در استان خوزستان دست به جنایات ضدبشری علیه مردم بی‌گناه بزند. پس از آن هم احمد نیسی از عوامل بمب گذاری‌های استان خوزستان در سال ۱۳۸۴ و عادل سویدی عضو گروهک تروریستی "حزم" به دعوت سعودی‌ها و رژیم آل خلیفه وارد جزیره بحرین شدند تا برای سرکوب مردم انقلابی این کشور با نیرو‌های نظامی همکاری کنند.


بیشتر بخوانید: حمایت آشکار کشورهای عربی از حادثه تروریستی اهواز

بیشتر بخوانید:  مروری بر جنایت‌های تروریستی گروهک‌های تجزیه‌طلب در خوزستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
آخیش
دلمون خنک شد
Canada
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
آفرین دلم خنک شد
Iran (Islamic Republic of)
سید حمید
۰۷:۱۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
سلام.هر چه که حضرت اقا بگن من اطاعت میکنم .ما همیشه پیروزیم چون سایه حضرت اقا رو سرمونه .و سپاه رو داریم.من جان بی ارزشی دارم که در راه اسلام و انقلاب و مردمم تقدیم میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
سپاه باید 7-8 تا موشک بزنه مستقیم کاخ ریاض .
یعنی همه چی دیگه تموم میشه
هراتفاقی می افته از اونجا نقشه کشیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
یادش بخیر یه زمانی با آگاهی ومنطق وعقلانیت درست میزدیم وسط خال ( اشغال لانه جاسوسی) حالا هم اگه بخواهیم کار رو یکسره کنیم باید لانه های جاسوسی منطقه رو حذف کنیم و راهی جزء راهی کردن موشکها بسوی کاخ های منطقه (آل سعود/امارات/تل آویوو....)نداریم.
آخرین اخبار