سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد یکی از محوری ترین دستگاه های خدمات رسان در اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی در نشست هم اندیشی با رئیس و دست اندرکاران ستاد اربعین شهرداری مشهد افزود: امسال نیز بیش از دو هزار و 500 خادم افتخاری اعزام می شوند و نظافت شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین و پذیرایی، اسکان و تغذیه ی 65 هزار زائر به ستاد اربعین استان واگذار شده است.

وی گفت: در کنار اسکان و پذیرایی، نظافت محیطی، انجام امور بهداشتی و سلامت زائران با اعزام بیش از 100 پزشک و پرستار و همچنین اعزام 400 مبلغ جهت ارائه مباحث معرفت افزایی و فرهنگی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) توسط خراسان رضوی به انجام خواهد رسید .

حسینی با اشاره به تأمین 150 دستگاه اتوبوس ها و نیز اعزام 600 پاکبان توسط شهرداری مشهد در اربعین امسال، افزود: امسال کار خدمات رسانی، اسکان و تغذیه زائران توسط تعداد 50 موکب از طرف استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خواستار استفاده از ظرفیت مردمی برای ساماندهی و خدمات رسانی و واگذاری سوله های 9 گانه ی نجف به کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان، شد.
انتهای پیام// م.م

برگزاری نشست هم اندیشی دست اندرکاران ستاد اربعین شهرداری مشهد با معاونت امور زائران استانداری

 

برچسب ها: اربعین ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.