به برکت فجر چهلم صورت می گیرد؛

افتتاح پیست دوچرخه سواری و زورخانه بین المللی کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان از افتتاح پیست دوچرخه سواری، زورخانه بین المللی کرمان و چندین پروژه ی نیمه تمام و ناتمام در شهرستان های استان به برکت فجر چهلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان که با حضور اعضا در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، به تشکیل کمیته ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: تا کنون 5 جلسه از این کمیته برگزار شده که اولین جلسه ی آن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای کمیته و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شده است.

وی افزود: بحث های فرهنگی، ورزشی، امور جوانان و کارکنان اداره ورزش، از جمله حوزه هاییست که بیشتر روی آنها مانور می دهیم.

امیری خراسانی تصریح کرد: از خردادماه برنامه ریزی های لازم انجام شده و در راستای برنامه هایی که هیئت های ورزشی و سمن های جوانان دارند، سعی شده بهترین اقدامات به انجام رسد.

وی یادآور شد: در برنامه های کلی نیز 18 برنامه ویژه در نظر گرفته شده که تا دهه ی فجر عملیاتی می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، یکی از اتفاقات خوب در وزارت ورزش و جوانان طی سال گذشته را تشکیل کمیته فجر چهلم عنوان کرد و گفت: یکی از وزرات هایی که عملکرد عالی نسبت به سال های گذشته داشته، وزارت ورزش و جوانان است.

امیری خراسانی بیان داشت: هم اکنون، در بحث اتمام پروژه های ورزشی از هفته دولت تا دهه فجر، هر هفته یکی از پروژه های کشوری توسط وزرات ورزش و جوانان افتتاح می شود.

وی به پروژه های قابل افتتاح در کرمان اشاره کرد و افزود: پیست دوچرخه سواری کرمان که از سال 74 کلنگ زنی شده و زورخانه ی بین المللی کرمان که بعد از 10 سال قرار است افتتاح شوند از بزرگترین پروژه های ورزشی استان کرمان هستند.

 امیری خراسانی تصریح کرد: چندین پروژه ی نیمه تمام و ناتمام در شهرستان های استان نیز به برکت فجر چهلم افتتاح خواهند شد.

وی یادآور شد: یک اتفاق مثبت هم که در استان رخ داده و می شود آن را نتیجه ی فجر چهلم دانست، حضور بهترین کاروان ورزشی استان کرمان در ادوار تاریخ در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی با 22 نماینده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب ما تاکنون چنین آماری از حضور ورزشکاران کرمانی در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی نداشتیم و این نشان می دهد، ما بعد از چهل سال حداقل در حوزه ورزش، پیشرفت ها و پختگی های مناسبی داشته ایم.

امیری خراسانی با اعلام اینکه البته هنوز جای کار فراوان است، ابراز امیدواری کرد: به لطف خداوند و با همفکری همه ی مدیران استانی، بتوانیم گام های مثبتی برای جامعه ورزش و جوانان برداریم.

انتهای پیام/ب

ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار