شهدا پایبند به ولایت پذیری و استقلال کشور بودند

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: شهدا پایبند به مبانی اسلام و ارزش‌های اسلامی، استقلال کشور و پایبند به ولایت پذیری و ولایت مداری بودند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در کنگره 456 شهید والامقام 8 سال دفاع مقدس و عرصه‌های نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان لرستان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و امام خمینی (ره) اظهارداشت: از برکت حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی امروز شهدای ما راه امام حسین (ع) و راه کربلا را ادامه دادند.

وی افزود: امروز 456 شهید والامقام فرماندهی نیروی انتظامی لرستان که جان عزیز خود را برای حفظ و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، در عرصه‌های نظم و امنیت و اقتدار نظام اسلامی فدای شجره طیبه انقلاب اسلامی کردند که این شجره طیبه امروز ریشه‌اش در زمین خدا و شاخه سار آن در آسمان خدا می‌ساید و این‌ها همه از عظمت شهداست.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان عنوان کرد: این کنگره شهدا نیز در راستای جامعه عمل پوشانیدن به توصیه و فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، است و به عنوان یک نگاه اعتقادی به اینکه ما بتوانیم از شهدا مدد بگیریم و در قبر و قیامت دستگیر ما باشند.

وی با بیان اینکه شهدا پایبند به مبانی اسلام و ارزش‌های اسلامی و پایبند به استقلال کشور بودند، بیان کرد: شهدا پایبند به ولایت پذیری و ولایت مداری بودند و در برابر دشمن و فتنه حساسیت داشتند و مردانه و جانانه در مقابل فتنه دیگران و دشمنان این مرز و بوم و نظام اسلامی و برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی جنگیدند و جان عزیز خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه شهدا دارای تقوای دینی و سیاسی بودند، گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم از شهدای الگو بگیریم و یاد و خاطر شهدا در دلمان باشد، پیرو راه شهدا باشیم و با مدد گرفتن از شهدا بتوانیم با معاندین نظام جمهوری اسلامی و کسانی که مخل نظم و امنیت‌اند و به آنهایی که می‌خواهند به راه شهدا لطمه بزنند مردانه و جانانه عمل کنیم.

انتهای پیام/د

شهدا پایبند به ولایت پذیری و استقلال کشور بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار