گوشی هوشمند Galaxy S10 سامسونگ به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود

گزارش‌های جدید منتشر شده، از تجهیز گوشی هوشمند Galaxy S10 سامسونگ به دوربین سه‌گانه خبر می‌دهند.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازار ساخت و عرضه گوشی های هوشمند با دوربین‌های سه گانه و حتی چهارگانه بسیار داغ است و در حال حاضر شرکتی که بخواهد در رقابت با سایرین باقی بماند باید برنامه ای برای دوربین اصلی و با کیفیت‌تر کردن آن داشته باشد.

پیش از این شاهد معرفی اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سه گانه بودیم و این محصول نسخه 2018 گوشی Galaxy A7 بود، اما ظاهرا قضیه به اینجا ختم نمی‌شود و مسئولان سامسونگ قصد دارند خط تولید گوشی های مجهز به دوربین سه گانه خود را افزایش دهند.

گزارش‌ها حاکی از این است که یکی از پرچمداران اصلی سامسونگ یعنی گوشی هوشمند Galaxy S10 در سال 2019 قرار است با دوربین سه گانه اصلی تولید و عرضه شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شرکت سامسونگ یکبار دیگر گوی سبقت را در تجهیز گوشی‌هایش به فناوری های جدید از شرکت اپل می‌رباید.

گفتنی است؛ در گوشی گلکسی اس 10 قرار است از سه لنز متفاوت که به ترتیب لنزهای ultra-wide، regular  و telephoto هستند، استفاده کند و ترکیب این سه لنز در کنار یکدیگر نوید یک دوربین بسیار با کیفیت را برای نسل جدید گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ می‌دهد. این در حالی است که در ابتدای سال جاری میلادی گزارش‌هایی درباره دوربین دوال یا دوگانه گوشی Galaxy S10 شنیده می‌شد، اما تصاویری که به تازگی از مشخصات این محصول لو رفته است، دوربین بهتری برای آن به ثبت می‌رساند.

همچنین لازم به ذکز است که سری گوشی Galaxy S10 قرار است در سه نسخه مختلف عرضه شود که به لحاظ دوربین اصلی نیز تفاوت‌هایی دارند و حتی ممکن است یکی از این سه نسخه به دوربین سه گانه مجهز بوده و باقی دوربین دوگانه داشته باشند، به هر حال تاریخ رونمایی از گوشی‌های Galaxy S10 سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 میلادی به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: پنج دلیل بسیار مهم برای آن که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل را نخرید!


انتهای پیام/

اولین پرچمدار سامسونگ به دوربین سه‌گانه مجهز شد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار