سریعترین بازیکن FIFA 19 مشخص شد +فیلم

با بررسی‌های انجام شده از بازی FIFA 19 سریعترین بازیکن در این عنوان شبیه‌ساز فوتبال مشخص شدند.

مقایسه سرعت بازیکنان در FIFA 19 +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاری از گیمرها مدت مدیدی منتظر عنوان جدید کمپانی Electronic Arts و شبیه‌ساز ورزش فوتبال، FIFA 19 بودند. این کمپانی به در تاریخ 28 سپتامبر بالاخره این عنوان محبوب را منتشر کرد و در دسترس مشتریان خود قرار داد. همانگونه که کمپانی EA در تریلرها و تیزرهای این بازی نشان داده بود، کیفیت این نسخه از بازی FIFA همانند سری‌های قبل خوب است و به دنیای واقعی نزدیکتر است.

از زمانی که به یاد می‌آوریم، بین دو بازی PES و FIFA همیشه رقابت بوده است. هر کدام از این بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال طرفداران خاص خود را دارند و به شدت از آن‌ها طرفداری می‌کنند. PES 2019 در تاریخ 28 آگوست امسال منتشر شد که در گیم‌پلی و گرافیک این بازی ضعف زیادی دیده می‌شد و بسیاری از کاربران به شبیه بودن آن به نسخه‌های فوتبال PS One اشاره می‌کردند. همین مسئله باعث شده بود تا کاربران زیادی در انتظار عنوان دیگر شبیه‌ساز فوتبال، FIFA 19 برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی خود باشند که این بازی بالاخره در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) عرضه شد. البته این بازی ویدئویی برای کنسول PS4 با قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان در ایران عرضه شده است که کمی فروش آن را در بازار کشور پایین آورده است.

همانطور که پیش از این گفته شده، این بازی دارای بخشی به نام رقابت‌های EUFA club است که برای اولین بار به FIFA اضافه شده است و شامل رقابت‌های EUFA Champions League می‌شود. گزارشگران این بازی مانند سابق مارتین تایلر و آلن اسمیت هستند. از جمله ویژگی‌هایی هم که به این عنوان هیجان می‌بخشد، موسیقی زیبا و شنیدنی هانس زیمر است که در بخش لیگ قهرمانان اروپا شنیده می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی هم که می‌توان به آن اشاره کرد، تغییر گیم‌پلی آن است که برای کنترل بازیکنان از سیستم تاچ روی دسته‌ها هم استفاده می‌شود. گفتنی است، این عنوان قرار است در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) برای کنسول‌های خانگی Xbox One، PS4، Xbox 360، PS3، Nintendo Switch و رایانه‌های خانگی عرضه شده است.

درست همانند بازی‌های ویدئویی دیگر، از زمانی که این بازی در بازار جهانی عرضه شده، گیمرهای حرفه‌ای زیادی به بررسی آن پرداخته‌اند و ویدئوهای زیادی از این بررسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. یکی از سؤال‌هایی که علاقمندان به FIFA می‌پرسند این است که کدام بازیکن در این سری FIFA از همه سریعتر است. یکی از ویدئوهای بررسی در شبکه اجتماعی YouTube به این پرسش پاسخ داده است و با گذاشتن رقابت بین ستاره‌های تیم‌های مختلف، سریعترین بازیکن FIFA 19 را مشخص کرده است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی رقابت ستاره‌های تیم‌های فوتبال FIFA 19 را مشاهده کنید و باسریعترین بازیکن این بازی ویدئویی آشنا شوید.


بیشتر بخوانید: تریلر جدید FIFA 19 منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

مقایسه سرعت بازیکنان در FIFA 19

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار