ترامپ از دستیابی به توافق تجاری با مکزیک و کانادا ابراز خرسندی کرد

ترامپ پیش از ترک کاخ سفید به مقصد پنسیلوانیا در جمع خبرنگاران درباره پیمان تجاری آمریکای شمالی گفت کشاورزان، گله داران، صنعتگران و در کل کارگران از این توافق به خوبی استقبال کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، رئیس جمهور آمریکا پیش از ترک کاخ سفید به مقصد پنسیلوانیا در جمع خبرنگاران مستقر در چمن کاخ سفید به توافقی اشاره کرد که به تازگی با کشور‌های مکزیک و کانادا به نتیجه رسیده است و افزود کشاورزان، گله داران، صنعتگران و در کل کارگران از این توافق به خوبی استقبال کردند.

دونالد ترامپ با اشاره به نظر مثبت نمایندگان دموکرات به توافق تجاری تازه که جایگزین نفتا شده است، این پشتیبانی دو حزبی را ستود و گفت: «خیلی خوب است که شاهد شکل گیری رویکرد دو حزبی هستیم. این بزرگترین توافق تجاری تاریخ آمریکاست و من انتظار دارم توافق‌هایی که با چین یا اتحادیه اروپا یا ژاپن بدست خواهد آمد بزرگتر و فراگیرتر از این توافق باشند.»

ترامپ مدعی شد: «بسیاری از نمایندگان دموکرات از دستیابی به این توافق تجاری راضی و خشنود هستند و ما فکر می‌کنیم فرد فرد مردم از توافقنامه‌های تجاری ما با دیگر کشور‌ها پشتیبانی می‌کنند.»

رئیس جمهور آمریکا گفت نمی‌خواهد روند بررسی در پرونده‌ی رفتار غیراخلاقی قاضی کاوانا را مختل کند.

ترامپ گفت اف بی آی دارد کارش را با سختی فراوان پیش می‌برد.

انتهای پیام/

سخنان ترامپ درباره قاضی کاوانا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار