ویسی فردا با خونه به خونه قرارداد می‌بندد

سرمربی سابق تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان، فردا (جمعه) با مسئولان خونه به خونه مذاکره می‌کند تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

ویسی فردا با خونه به خونه قرارداد می‌بنددبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی، سرمربی سابق تیم‌های صبای قم، پیکان تهران، استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان که قهرمانی در لیگ برتر ایران هم در کارنامه دارد و در ابتدای فصل به نفت مسجد سلیمان پیوسته بود، پس از مشکلات زیاد در این تیم تصمیم به استعفا گرفت و حالا در یکقدمی سرمربیگری خونه به خونه بابل است.

نماینده بابل هم پس از حواشی که نسبت به سال گذشته و ابتدای فصل داشت، کار خود را با اکبر محمدی، سرمربی سابق تیم ملی جوانان کشورمان آغاز کرد، اما موفق نبود و مسئولان خونه به خونه با او قطع همکاری کردند و در صدد هستند تا عبدالله ویسی را به خدمت بگیرند.

در این باره قاسم حسن زاده، مالک خونه به خونه بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: ۲ گزینه سرمربیگری داریم و عبدالله ویسی انتخاب اصلی ما است. البته جمعه (فردا) مذاکرات اصلی را انجام می‌دهیم و سپس تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

گفتنی است، خونه به خونه بابل در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران (آزادگان) با کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارد.

خونه به خونه باید در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک در بابل به مصاف بادران تهران برود.


بیشتر بخوانید:

مشکل ما کسانی هستند که عبدالله ویسی را فراری دادند

بابادی به نفت مسجد سلیمان بازگشت

هر کس نمی تواند با ما همکاری کند انصراف دهد


انتهای پیام/

ویسی سرمربی خونه به خونه بابل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار