آیا مرزبان می‌تواند شرایط تیم نفت مسجد سلیمان را تغییر دهد؟

علیرضا مرزبان فعالیت خود را به طور رسمی در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آغاز کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فصل گذشته در لیگ یک با هدایت محمود فکری به قهرمانی رسید و توانست به لیگ برتر صعود کند. در ادامه این صعود مشکلات مالی باشگاه نفت مسجد سلیمان قبل از آغاز لیگ برتر گریبان گیر آن‌ها شد و سرمربی این تیم، محمود فکری نسبت به این موضوع اعتراض داشت. این اعتراضات فایده ایی نداشت و محمود فکری شرایط را برای ماندش در این تیم را مناسب ندید و استعفا کرد.

آیا مرزبان می‌تواند شرایط تیم نفت مسجد سلیمان را تغییر دهد؟

مسئولان باشگاه بعد از استعفای محمود فکری به دنبال سرمربی جدید رفتند و به این نتیجه رسیدند که از یک مربی بومی و اهل جنوب کشور استفاده کنند. عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان برای هدایت این تیم در هجدهمین دوره‌ی لیگ برتر فوتبال انتخاب شد.

در ادامه‌ی این انتخاب و آغاز رقابت‌های لیگ برتر مسیری که عبدالله ویسی طی کرد چندان با محمود فکری متفاوت نبود. از ابتدای فصل ویسی به علت نامساعد بودن شرایط باشگاه نفت مسجد سلیمان و مشکلات مالی این باشگاه بار‌ها نسبت به این موضوع اعتراض کرد و با حاضر نشدن در تمرین اعتراض خود را نشان می‌داد.

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت ویسی و و ادامه همکاری با او انجام می‌دهند و او تا پایان فصل سرمربی این تیم باقی خواهد ماند.

آیا مرزبان می‌تواند شرایط تیم نفت مسجد سلیمان را تغییر دهد؟

عبدالله ویسی نیز در این تیم دوام نیاورد و با انجام ۵ دیدار و کسب ۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول لیگ برتر از نفت مسجد سلیمان استعفا کرد.

مسئولان مسجد سلیمانی برای بار دوم به دنبال سرمربی جدید رفتند و در این بین نام گزینه‌های احتمالی مانند پرویز مظلومی و علیرضا مرزبان شنیده می‌شد و در نهایت علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی جدید این تیم لیگ برتری انتخاب شد.

علیرضا مرزبان سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتری مانند سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را دارد، سرمربیگری این تیم بحران زده را پذیرفت.

بعد از ثبت قرارداد رسمی علیرضا مرزبان با باشگاه نفت او فعالیتش را در این تیم آغاز کرد. در اولین اقدام مرزبان تصمیم گرفته است یک اردوی تمرینی برای تیمش برگزار کند. این اردو از روز دوشنبه (۱۹ شهریور) در شهر اهواز و با تمرکز بر روی تمرینات بدنسازی انجام می شود. این اردو تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است مشکلات مالی که باشگاه نفت مسجد سلیمان با آن درگیر است تحت تاثیر قانون "کاهش هزینه‌های بی تاثیر در کارآیی وزارت نفت" است. طبق این قانون تیم‌هایی که در سطح حرفه‌ای (لیگ برتر) حضور دارند دیگر بودجه‌ای از طرف وزارت نفت به این باشگاه تعلق نمی‌گیرد و این باشگاه موظف است از راه حامی مالی هزینه‌های خود را تامین کند. از طرفی نیز جذب حامی مالی در مناطق جنوبی کشور مشکلات خود را دارد.

آیا مرزبان می‌تواند شرایط تیم نفت مسجد سلیمان را تغییر دهد؟

این موارد در کنار هم باعث شده است تیم نفت مسجد سلیمان، که تنها امید این روز‌های مردم شهری است که به عنوان اولین‌ها شناخته می‌شود، اما از بعضی از امکانات اولیه نیز محروم است، دچار حواشی و مشکلات مالی باشد.

حال باید دید آیا علیرضا مرزبان با رویکرد جدیدی که در این تیم آغاز کرده است و تصمیمات خود را برای بهبود وضعیت این تیم جنوبی بسیار جدی نشان داده است، می‌تواند در بهبود شرایط این باشگاه تاثیر مثبتی داشته اشد یا خیر؟


بیشتر بخوانید: دیدار نفت و استقلال طبق قانون لغو شده است

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است

اولین حضور تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر و عملکرد ضعیف این تیم


انتهای پیام/

تصمیمات مرزبان برای بهبود شرایط نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار