اصفهانی دادستان اصفهان شد

در مراسمی با حضور دادستان کل کشور داستان اصفهان تودیع و معارفه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحیمی دادستان سابق اصفهان در مراسم تودیع و معارفه دادستان اصفهان گفت: خداوند قادر را سپاس می‌گویم در بهترین ایام خدمت گذار مردم باشم در راستای احقاق حق خدمت کنم و آن را ره توشه خود کنم و انسان‌های ستمدیده را همدرد خود نمایم.

وی بیان کرد: از همه‌ی مدیران قضایی استان‌ها عذزخواهی می‌کنم به خاطر برخی کاستی‌ها و شورای قضایی استان و کلیه همکار قضایی تشکر می‌کنم چرا که توفیقات حاصل شده به خاطر همکاری‌های این عزیزان است.

وی از آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری و آیت الله طباطبایی نژاد به دلیل رهنمودهایشان تشکر کرد.

وی ایجاد تحول اساسی در دادسرا، کنترل پرونده به همراه پالایش آنان، توسعه دادسرای اصفهان به مجتمعی در شرق اصفهان و افزایش شعب بازپرسی دادیاری را از جمله مهمترین کار‌های وی در چهار سال گذشته عنوان کرد.

آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان نیز در این مراسم گفت: الحمدالله کارکنان دادگستری  در پیشبرد پرونده ها فعال بودند. 

وی با بیان اینکه انشالله مشکلات حل شود افزود: با وجود همه ی مسائل سیاسی این استان،استانی امن و با آرامش است و نیروی انتظامی فعالی دارند و بسیج و سپاه هم همکاری خوبی با دستگاه قضایی دارند.

وی ادامه داد:دشمنان بدانند هر چقدر دشمنی کنند مردم ما مقاوم تر می شوند و قرآن می فرمایند مومنین کسانی هستند که با او پیمان بستند و انشالله راهی که آنان رفتند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/پ

معرفی دادستان جدید اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.