چشمی: یک فیفا دی را در هر اردو از دست می دهیم/ تفاوت زیادی بین بازی های دوستانه تیم ملی با حریفان است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر با تیم های درجه یک بازی نمی کنیم دست کم در هر اردو یک فیفادی را از دست ندهیم.

چشمی: یک فیفا دی را در هر اردو از دست می دهیم/ تفاوت زیادی بین بازی های دوستانه تیم ملی با حریفان استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان  درباره آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: اردوی خوبی برگزار می کنیم و به امید خدا با تکمیل شدن بازیکنان به اهداف کادرفنی برای آماده سازی تیم ملی برسیم.

او درباره تاثیر دیدار تدارکاتی با بولیوی روی آماده سازی تیم ملی گفت: این بازی به راهی که برای جام ملت های 2019 امارات  پیش رو داریم کمک می کند اما در این اردو هم یک فیفا دی دیگر را از دست دادیم.. هرچه بازی های دوستانه بیشتر باشد بی شک به کارمان می آید و بازی با بولیوی هم در این راستا به تیم ملی کمک می کند.

چشمی درباره رقابت مدافعان میانی تیم ملی برای حضور در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: در تمام خطوط تیم ملی از دروازه تا خط حمله رقابت وجود دارد. این موضوع در کنار افزایش انگیزه بازیکنان کار ما را هم برای بازی کردن سخت می کند اما تمام بازیکنان برای جلب نظر کادرفنی تیم ملی و موفقیت در جام ملتها در تلاش هستند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره تفاوت سطح دیدارهای تدارکاتی این تیم با عراق که قرار است در تورنمنت چهارجانبه ریاض به مصاف آرژانتین و برزیل برود، تصریح کرد: تفاوت دیدارهای تدارکاتی تیم ملی با حریفان آسیایی مشخص است اما تیم ما هم تلاش می کند. شاید شرایط تیم ملی ایران دشوار باشد اما امیدوارم فدراسیون بیشتر تلاش کند تا ما هم به مصاف تیم های بهتری برویم و هم فیفادی ها را از دست ندهیم. دست کم اگر نمی توانیم با تیم های درجه یک بازی کنیم، فیفا دی ها از بین نرود و با تیم های درجه ۲ و ۳ بازی کنیم. در کل سطح تفاوت بازی های تدارکاتی کار ما را سخت کرده است و امیدوارم فدراسیون شرایطی درنظر بگیرد تا به مصاف تیم های بیشتر و بهتری برویم. در کل باید با این شرایط بسازیم و برگزاری همین اردوهای تدارکاتی هم با تلاش بازیکنان و کادرفنی برای کسب نتایج خوب به تیم ملی کمک می کند.


بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید زیر نظر زلاتکو کرانچار در روز مصدومیت خرم حسینی

شکاری: فوتبال اروپا با آسیا تفاوت دارد/ طلسم نرفتن به المپیک را می‌شکنیم

کرملاچعب: دوشنبه به فنلاند بازمی گردم/ شرایط تیم ملی امید سخت است


انتهای پیام/

صحبتهای روزبه چشمی در حاشه تمرین تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار