فردی که از دانه‌های برف عکس می‌گیرد + عکس و فیلم

عکاسی به نام مایکل پرس عکس‌های زیبایی از دانه‌های برف را به ثبت رسانه است.

عکس‌های زیبا از دانه‌های برف + عکس و فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تشکیل دانه برف هنگامی شروع می‌شود که بخار آب بر روی دانه‌های ذره‌بینی غبار متراکم می‌شود و ساختمان ویژه یک‌دانه بزرگ برف ناشی از واکنش‌های شیمیایی و درجه حرارت دائماً در حال تغییر است. به دلیل قرار گرفتن در شرایط مختلف هنگام شکل‌گیری، بلورهای برف دارای اشکال پیچیده با جزئیات بسیار زیاد می‌شوند و از این رو، به دلیل وجود تعداد حالات بسیار زیاد، احتمال یافتن دو بلور برف پیچیده با ساختار کاملاً مشابه بسیار ناچیز است. در حقیقت، این احتمال به قدری کم است که یافتن دو بلور برف یکسان میان همهٔ بلورهای شکل گرفته در تاریخ سیاره زمین بسیار نامحتمل است.

یک عکاس حرفه‌ای خوش ذوق این عکس‌های جادویی و علمی را از دانه‌های برف ثبت کرده است. او این عکس‌های جذاب را با استفاده از میکروسکوپ گرفته است.

عکس‌های زیبا از دانه‌های برف + عکس و فیلم

مایکل پرس فردی است که این عکس‌ها را ثبت کرده است. او یک استاد عکاسی در موسسه تکنولوژی روچستر است. عکس‌های او به قدری زیبا است که شما ممکن به یکی از آن‌ها که در حال نشان دادن ظرافت‌های دانه برف است ساعت‌ها نگاه کنید.

او برای ثبت عکس این دانه‌های زیبا، آن‌ها را روی یک سینی مخملی سیاه قرار می‌دهد. سپس با استفاده از یک سوزن این دانه‌های کوچک را روی یک صفحه شیشه‌ای کوچک مخصوص میکروسکوپ قرار می‌دهد. او برای جلوگیری از صدمه دیدن این دانه‌های برف این کار را با نهایت دقت انجام می‌دهد.

عکس‌های زیبا از دانه‌های برف + عکس و فیلم

دوربین او به بالای آن میکروسکوپ متصل است. و او با استفاده از این دوربین عکس‌های جذابش را خلق می‌کند. همه این اتفاقات جالب و سرشار از ذوق در گاراژ شخصی او در پشت خانه اش انجام می‌شود. به دلیل این که دانه‌های برف به سرعت تبخیر می‌شوند تمام کارهایی که مایکل پرس انجام می‌دهد باید در کمتر از یک دقیقه به پایان برسد. این مسأله خود نشان دهنده این است که چقدر عکاسی با ظرافت او سخت و دشوار است. پرس سرگرمی خاص خود را از سال 2003 انجام می‌دهد و باید گفت حالا او به این کار عادت کرده است و نمی‌تواند آن را انجام ندهد. او همچنین یک پیج اینستاگرام برای آثارش دارد.

در ادامه فیلمی از او وآثارش مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

دانه‌های برف

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار