افزایش ۸۰ درصدی مرگ و میر نوزادان انگلیسی تا سال ۲۰۳۰

کارشناسان هشدار می‌دهند، اگر دولت انگلیس اقدامی برای کاهش نرخ مرگ و میر نوزادان انجام ندهد، باید منتظر افزایش ۸۰ درصدی این نرخ به نسبت دیگر کشور‌های اروپایی تا سال ۲۰۳۰ باشد.

افزایش ۸۰ درصدی مرگ و میر نوزادان انگلیسی تا سال ۲۰۳۰به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش‌های جدید هشدار می‌دهد، اگر نرخ مرگ و میر نوزادان در انگلیس به همین روند ادامه دهد، نرخ مرگ نوزادان در این کشور بیش از دو برابر دیگر کشور‌های غربی می‌شود.

براساس داد‌های موجود، اگر دولت انگلیس اقدامی برای کاهش نرخ مرگ و میر نوزادان انجام ندهد، باید منتظر افزایش ۸۰ درصدی این نرخ به نسبت دیگر کشور‌های اروپایی تا سال ۲۰۳۰ باشد.

آمار‌ها بیانگر آن است که نرخ مرگ و میر نوزادان انگلیسی در سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۱۷ با افزایش قابل توجهی رو به رو بوده است.

دانشمندان کالج سلطنتی اطفال و کودک نیز هشدار داده‌اند، احتمال افزایش این آمار وجود دارد و ممکن است نرخ مرگ و میر کودکان از این اعداد و ارقام هم بالاتر رود.

داده‌ها حاکی از آن است، نرخ مرگ و میر نوزادان و کودکان زیر یک سال انگلیسی در حال حاضر ۳۰ درصد بیش از میانگین دیگر کشور‌های غربی است.

کارشناسان طی یک گزارش محرمانه نیز تأکید کردند، تا سال ۲۰۳۰ نرخ اختلالات سلامت روان در نوجوانان و جوانان به میزان ۶۳ درصد افزایش خواهد یافت و این آمار تنها در شرایطی کاهش می‌یابد که دولت انگلیس اقدامات جدیدی را ترتیب دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.