در آستانه برگزاری همایش پیاده‌روی اربعین حسینی؛

اجرای طرح نذر زیارت توسط کمیته امداد کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان طرح نذر زیارت به‌منظور کمک به نیازمندانی که مشتاق حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین هستند توسط کمیته امداد کرمان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نذر زیارت توسط کمیته امداد کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه طرح نذر زیارت برای نخستین بار امسال در آستانه برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان که برای شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با مشارکت در این طرح زمینه حضور نیازمندان و محرومانی که مشتاق شرکت در این مراسم معنوی هستند را نیز فراهم کنند.

وی افزود: خیران نیکوکار می‌توانند با نیات خیرخواهانه ازجمله نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج)، محبت اهل‌بیت و امام حسین (ع)، به نیابت از شهدا و اموات و به‌منظور رفع نیات قلبی خود در این طرح مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: خیران نیکوکار و زائران اربعین حسینی می‌توانند برای مشارکت در این طرح کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۴۶۹۰۲۰۱۰۹۴ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۱۸۲۹۶۰ بانک ملت به نام کمیته امداد واریز کنند.

انتهای پیام/ح

طرح نذر زیارت در کمیته امداد کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار