نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس مطرح کرد؛

مردم از کلنگ‎زنی‎های بی‎نتیجه ناراضی هستند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از کلنگ‎زنی‎های بی‎نتیجه خاطره خوبی ندارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس گودرزی ، در آئین کلنگ‎زنی طرح آبخیزداری بند خاکی روستای گندل‎گیلان این شهرستان اظهار کرد: مردم از کلنگ‎زنی‎هایی که  به نتیجه نمی‎رسد، خاطره خوبی ندارند.

وی عنوان کرد: مردم با وجود بیکاری، مشکلات معیشتی و وجود هزاران گره اقتصادی در کارشان هیچ‎گاه دست از وفاداری به انقلاب، امام و ارزش‎ها برنداشته و همواره در همه صحنه‌ها یار و یاور مسئولان اجرایی بوده‎اند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث بند خاکی روستای گندل گیلان این شهرستان بیان کرد: مطالعات پروژه در حال انجام است و تا حدود ۴۵ روز آینده به پایان می‎رسد.

گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات و امکان در دستور کار قرار گرفتن طرح آبخیزداری بند خاکی روستای گندلگیلان شهرستان بروجرد در سال آینده، کلنگ آن امروز با حضور رئیس سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخیزداری به زمین زده شد تا روند احداث آن تسریع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رسیدگی مسئولان کشوری به حقوق ضایع شده برخی کشاورزان بروجردی شد و تاکید کرد: این کشاورزان طی چندین نسل در زمین‎های کشاورزی فعالیت داشته‎اند که در گذشته و در مقطعی با وجود بی‎اطلاعی آنان اسناد اراضی‎شان به نام اراضی ملی ثبت شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون در حالی این کشاورزان به دنبال احقاق حقوق خود هستند که در این مسیر با یک فرآیند و چرخه طولانی مواجه شده‎اند.

گودرزی ابراز امیدواری کرد که با رسیدگی و توجه مسئولان کشوری موضوع بازگرداندن این اراضی کشاورزی به دست صاحبان آن‎ها پیگیری شده و به نتیجه لازم منتهی شود.

انتهای پیام/ د

بررسی کلنگ‎زنی‎های بی‎نتیجه در لرستان

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.