زمان برپایی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی تغییر کرد

مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی ساعت ١٠ صبح روز شنبه ٢٨ مهرماه در سالن رودکی برگزار می‌شود.

زمان برپایی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی تغییر کردبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مسئول اطلاع رسانی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی از تغییر ساعت برپایی مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی به دلیل تداخل این رویداد با مراسم تجلیل از گروه ارکستر سمفونیک دوران دفاع مقدس خبر داد.

جعفری گفت: مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی ساعت ١٠ صبح روز شنبه ٢٨ مهرماه در سالن رودکی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن عذرخواهی از این تداخل زمانی اظهار داشت: اگرچه یک ماه جلوتر برنامه ریزی برای مراسم افتتاحیه صورت گرفته بود و این داخل برنامه ای از جانب نمایشگاه نبوده اما تلاش خواهیم کردم مراسم با همان کیفیت برگزار شود.

او افزود: با توجه به فرصت اندک باقی مانده و به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و هزینه، کارت دعوت های مراسم افتتاحیه به صورت الکترونیکی ارسال خواهد شد.

جعفری ضمن دعوت از تمام دست­ اندرکاران حوزه مد و لباس کشور، هنرمندان و اهالی رسانه برای شرکت در مراسم گفت: این برنامه با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری در سالن رودکی برگزار می‌شود. پس از مراسم افتتاحیه عموم مردم و علاقه‌مندان به فرهنگ پوشش عاشورایی از روز یکشنبه ٢٩مهرماه تا ٤ آبان از ساعت ١٠ تا ١٨ می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند .

انتهای پیام/

28 مهر روز افتتاح نمایشگاه لباس عاشورایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار