دومين نمایشگاه لباس عاشورایی افتتاح شد

دومین نمایشگاه لباس عاشورایی با حضور حمید قبادی رئیس کارگروه مد و لباس، در تالار وحدت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین نمایشگاه لباس عاشورایی با حضور حمید قبادی رئیس کارگروه مد و لباس و طراحان این نمایشگاه، روز شنبه 25 شهریور در تالار وحدت افتتاح شد.

 

نمایشگاه لباس عاشورایی افتتاح شد

 

قبادی در اين مراسم گفت: از تولیدکنندگانی که به نمایشگاه لباس عاشورایی رونق می‌بخشند و زمینه همکاری مشترک را ایجاد می‌کنند، تشكر می‌كنيم.  اين هنرمندان و توليدكنندگان تلاش می‌كنند تا  جامعه در همه ابعاد رنگ و بوی حسینی بگیرد.

وی ادامه داد: ما در زمینه برگزاری این نمایشگاه، به اهمیت تلاش هنرمندان بیشتر واقف شدیم.فعالان این حوزه مفاهیم پرچم و بیرق امام حسین (ع) را به مردم امروز جامعه رسانده اند.  نقش هنرمندان در این نمایشگاه برجسته است.

رئيس كارگروه مد و لباس اظهار كرد: این نمایشگاه نمايشی از سبك زندگی ایرانی اسلامی است و تلاش می‌کند، زندگی ایرانیان را نشان دهد. خوشبختانه این نمایشگاه توانسته است، با تلفیق هنر، صنعت،فکر و اندیشه جایگاه برجسته ای  نزد هنرمندان و مردم به دست آورد.

 

 

 وی اظهار داشت: یکی از ارزشمندترین اقدامات این نمایشگاه کمک به انتقال مفاهیم ارزشمند دینی است. به همين منظور، تلاش کارگروه مد و لباس، دغدغه خود هنرمندان و تولیدکنندگان لباس پرداختن به مسائل دینی است .

قبادی در خصوص مشارکت استان‌ها در دومین نمایشگاه لباس عاشورایی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته مشارکت بیشتر استان ها را شاهد هستیم. در ضمن درصد چشمگيری از آثار راه یافته به این نمایشگاه، وارد بازار شده‌اند.

حجت‌الاسلام مرتضوی  هم در اين مراسم گفت: همان گونه که عزیزان برای برپاي‍ی مناسک دينی تلاش می‌كنند، امیدوارم در جهت شناخت سيره امام حسین (ع) هم قدم بردارند. آنچه كه مهم است، كسب معرفت نسبت به امام حسین (ع) و اهل بيت ايشان است.

وی عنوان کرد: امیدوارم در همه روزهای سال شاهد نمایشگاه لباس عاشورايی باشيم و محدود به زمانی خاص نباشد.

 

انتهای پيام/

 

 

تلاش هنرمندان نمايشگاه لباس عاشورايی برای نمايش سبك زندگی ايرانی اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار