مسئول اعزام کاروان خادمان افتخاری عنوان کرد؛

اعزام نخستین گروه خادمان افتخاری اربعین از قم به کربلای معلی

سرکشیکیان گفت:اولین کاروان خادمان افتخاری که بخشی از کاروان بزرگ ۵۰۰ نفری خادمان اربعین هیئت حضرت ثارالله را تشکیل می‌دهند امروز از مرز مهران عبور کردند.

سرکشیکیان مسئول اعزام کاروان خادمان افتخاری در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛گفت:حدود 500 خادم افتخاری که از بین افراد معتمد و اعضای هیئات مذهبی انتخاب شده اند در ایام عزاداری اربعین در حرمین شریفین حضرت سیدالشهداء (ع ) وحضرت ابوالفضل ( ع ) و محدوده ی بین الحرمین مستقرخواهند شد .

وی با بیان اینکه خادمان قمی تا بعد از اربعین در کربلای معلی مستقر خواهد بود عنوان کرد :برای سهولت در ارائه ی خدمات ، اغلب این خادمان به زبانهای عربی ، اردو و انگلیسی مسلط هستند .

سرکشیکیان اضافه کرد:بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با عتبات حسینیه و عباسیه خادمان افتخاری اربعین قمی در کنار خادمان عتبات درکفشداریها ، امانت داریها ، درهای حرمین شریفین ، بخشهای خدمات و ارجاع به زائران حسینی خدمت رسانی خواهند کرد .

یادآور می شود در اربعین پارسال 200 نفرازخادمان افتخاری ثارالله با همین شیوه ، کارنامه ی خدمت موفقی در کربلای معلی به ثبت رسانیدند .

انتهای پیام/ح

نخستین گروه خادمان افتخاری اربعین از قم به کربلای معلی عزیمت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
چرا هنگام‌انتخاب‌افراد‌خادم برای خدمات رسانی‌درعراق اطلاع رسانی‌به واحدها‌نمیشود‌،ما که‌بعنوان خادمی که بیش ازده‌سال است افتخار نوکری‌بی‌ بی‌ را‌داریم‌،حتی‌برای یکبار هم مطلع نشدیم‌ که انتخاب‌افراد‌برچه‌اساسی است‌
آخرین اخبار