ایجاد ۱۲۸۹ فرصت شغلی برای مددجویان کرمانی

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان کرمان گفت:۲۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در شش‌ماهه نخست امسال به مددجویان و نیازمندان کرمانی پرداخت‌شده است.

ایجاد ۱۲۸۹ فرصت شغلی برای مددجویان کرمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  ، غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان توانمندی مددجویان را یکی از اولویت مهم این نهاد دانست و گفت: هزار و ۲۹۸ فرصت شغلی در شش‌ماهه نخست امسال برای مددجویان و افراد واجد شرایط کار در استان کرمان ایجادشده است.

وی ادامه داد: ۱۱۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال از طریق مراکز کاریابی بااعتبار ۲۹ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان وارد بازار کارشده‌اند.

خواجه آموزش مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف درزمینهٔ کسب‌وکار را از مهم‌ترین و گسترده‌ترین فعالیت‌های آموزشی برای آماده‌سازی مددجویان تحت حمایت و ورود آنان به بازار کار اعلام کرد و افزود: دو هزار و ۹۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت در شش‌ماهه نخست امسال آموزش‌های مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی را درزمینهٔ اشتغال فراگرفته‌اند.

وی بیان کرد: برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به این تعداد از مددجویان بیش از ۲۹۰ میلیون تومان توسط این نهاد هزینه شده است.

 

انتهای پیام/س

 

پرداخت ۲۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مدجویان کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار