نقشه عنوان Red Dead Redemption 2 فاش شد

در حالی که کمتر از چند ساعت تا عرضه عنوان Red Dead Redemption 2 فاصله باقیست، نقشه این بازی در فضای مجازی فاش شد.

نقشه عنوان Red Dead Redemption 2 فاش شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که تاریخ انتشار بازی محبوب و مورد انتظار Red dead redemption 2 نزدیک است همانند اغلب بازی‌های بزرگ منتشر شده اطلاعاتی قبل از عرضه آن فاش شده است. به تازگی عکسی توسط یکی از کاربران منتشر شده است که به نظر می‌رسد نقشه اصلی بازی Red Dead Redemption 2 باشد. هرچند که این عکس دقایقی پس از انتشار از روی اینترنت حذف شده است ولی با توجه به سرعت انتشار اطلاعات در فضای مجازی، این تصویر در حال حاضر در بین کاربران دست به دست می‌شود.

همچنین به توجه به حجم بسیار بالا و قابل توجه بازی Red Dead Redemption 2 که پیش از این اعلام شده و در حدود ۱۰۰ گیگابایت بود؛ ابعاد بزرگ و حجم زیاد نقشه در نظر گرفته شده برای این بازی چندان دور از انتظار نبود.

البته گفتنی است؛ حجم بالای Red Dead Redemption 2 برای کاربران دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان متفاوت است؛ آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند این بازی را بر روی پلتفرم پلی استیشن 4 استفاده کنند به 50 گیگابایت حافظه اضافی (علاوه بر 100 گیگابایت) نیاز دارند و این درحالی است که کاربران ایکس باکس وان برای نصب بازی به 7 گیگابایت حافظه اضافی احتیاج خواهند داشت.

گفتنی است؛ عنوان Red Dead Redemption 2 در روز ۲۶ اکتبر برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox one ، روانه بازار خواهد شد. همچنین در ادامه می‌توانید تصویری از حجم وسیع نقشه یا همان Map عنوان ساخته شده توسط شرکت راک استار یعنی Red Dead Redemption 2 را مشاهده کنید:

نقشه عنوان Red Dead Redemption 2 فاش شد +تصویر


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد


انتهای پیام/

نقشه عنوان Red Dead Redemption 2 را پیش از عرضه رسمی بازی ببینید +تصویر

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار