پارک کردن خودرو توسط یک راننده تازه کار چینی در یکی از پارکینگ های این کشور سوژه رسانه ها شد.

بدترین پارک خودرو که تابحال دیده اید! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رانندگی فقط توانایی به حرکت در آوردن ماشین در جاده ها و اتوبان ها نیست، بلکه یک راننده ماهر باید در تمام موقعیت های مختلفی که با خودرو در آن قرار می گیرد اشراف و مهارت کافی داشته باشد، به ویژه در هنگام پارک دوبل یا پارک در پارکینگ های شلوغ.

این در حالی است که در صورت نداشتن مهارت لازم توسط راننده در چنین موقعیت هایی بروز حوادث خسارت آور اجتناب ناپذیر است. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از پارکینگ های روباز در کشور چین رخ داد.

عدم مهارت کافی یک راننده تازه کار زن موجب شد تا به او از سوی یکی از رسانه های این کشور لقب بدترین راننده چین اطلاق شود. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته پارکینگی در شهر " ژوآنچنگ" واقع در استان آنهوئی چین تهیه و منتشر شده است این راننده زن را در حالی که وارد این پارکینگ کوچک می شود نشان می دهد. این راننده که کاملا مشخص است فاقد مهارت لازم برای رانندگی است در مدت زمان 15 ثانیه به سه خودروی پارک شده در پارکینگ برخورد می کند. این راننده ابتدا در حالی که تلاش می کند خودرو را وارد یک جای پارک خالی کند به شدت با سه خودروی پارک شده برخورد می‌کند و سپس در ادامه در حالی که قصد دارد با خودرو به عقب حرکت کند ناگهان با دیوار آجری پارکینگ برخورد می کند.

بنا به گزارش رسانه های چین این زن که به تازگی گواهینامه رانندگی دریافت کرده بود در این حادثه دچار جراحت سطحی و به خودروی او و سه خودروی دیگر خسارت مالی وارد شد.

وقوع این حادثه و جراحت سطحی این راننده زن در حالی خبرساز می شود که هفته پیش نیز عدم مهارت کافی یک راننده زن چینی دیگر در یکی از پارکینگ های مسقف چین خبرساز شده بود. این راننده اهل " هانگژو" که قصد خارج شدن از پارکینگ را داشت با سه خودروی مازاراتی ، آئودی و BMW برخورد کرد و خسارت مالی زیادی به بار آورد.

انتهای پیام/

مهارت ناکافی راننده تازه کار برایش دردسرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
باز هم یک چینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
ساختگیه بابا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
کی گواهینامه داده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
دقیقا شبیه دایی من رانندگی میکنه