آخرین وضعیت آمادگی تیم لیگ برتری ارژن

در آستانه شروع دور برگشت مسابقات دسته برتر فوتسال، تمرینات ارژن در حال برگزاریست.

حمید کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز در گفتگو با خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: شرایط بد نیست، تمریناتمان را منظم انجام داده ایم، اما از نظر بازیکن در مزیقه هستیم و کمبود‌های زیادی داریم.

وی بیان کرد: بیش از شش بازیکن تیم مثل جواد اسفندیاری و میثم برمشوری را به دلایل مختلف از دست داده ایم و به دلیل قانون نقل و انتقالات فوتسال، نمی توانیم بازیکنی جایگزین کنیم، ولی اکثر تیم‌ها تقویت شده اند و این موضوع کار را برای ما در دور برگشت سخت می‌کند.

سرمربی ارژن اضافه کرد: باشگاه با مشکلات زیادی مواجه شده و حتی برخی از بازیکنانی هم که مانده اند روی قول من حساب کردند و من نمیخواهم تیم وبازیکنانم را رها کنم، چون امیدشان بعد از خدا به من است واگر این موضوع نبود هیچ انگیزه‌ای دیگر برا کار نبود.

کمالی در خصوص نیم فصل دوم هم گفت: دور برگشت بسیار سختی پیش رو داریم و تیمی را که اول فصل داشتیم دیگر در اختیارمان نیست وبرای هر مربی این اتفاقات دشوار است بهر صورت فعلا راهی نداریم و باید با همین وضعیت بسازیم.

وی افزود: از کامیاب مدیریت ورزش و جوانان استان فارس نهایت تشکر را دارم، چون اگر کمک ایشان در نیم فصل اول نبود خیلی وضعیتمان خراب‌تر این می‌شد و ادامه حیات ارژن دشوار بود، به هرحال امیدوارم با حضور هواداران شیرازی بتوانیم بر مشکلات فائق بیاییم و نتایجی در خور شان فوتسال شیراز بگیریم.

تیم ارژن شیراز در پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور با چهار برد، ۴ تساوی، پنج شکست و ۱۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

وضعیت آمادگی تیم لیگ برتری ارژن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار