لیگ برتر فوتسال بانوان؛

پویندگان در اندیشه چهارمین برد فصل

پویندگان شیراز برای قربانی کردن هیات فوتبال خراسان رضوی، راهی مشهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم پویندگان فجر شیراز پس از دو هفته تعطیلات نیم فصل، ساعت یازده روز جمعه ۱۱ آبان ماه میهمان هیات فوتبال مشهد خواهد بود.

این مسابقه به میزبانی سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

نماینده فارس پس از نتایج کابوس واری که در دور رفت بدست آورد و با داشتن بازیکنان ملی پوش و با تجربه آذر حد انتظار ظاهر نشد، حال عزم خود را جزم کرده تا در بازی‌های مرحله برگشت، برای تمامی رقبا خط و نشان بکشد.

محبوبه رضوی مربی تیم پویندگان فجر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تمام هدف ما برای دور برگشت، پیروزی در شش بازی ابتدایی است و تمام هدف ما بر این اساس برنامه ریزی شده و إن شااله در مسابقه با هیات فوتبال خراسان رضوی، تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی اضافه کرد: اکثر تیم‌ها برای بازی‌های برگشت بازیکن جذب کرده اند، اما اگر پویندگان می‌خواهد در کورس مدعیان باشد نباید از نام هیچ حریفی هراسی داشته باشد و با شناخت کامل از تیم‌ها، جبران مسابقات دور رفت را می‌کنیم.

تا پایان دور رفت این رقابت‌ها، پویندگان فجر شیراز با ۳ برد، ۴ مساوی، ۳ شکست و ۱۳ امتیاز، در مکان هفتم قرار دارد و هیات فوتبال خراسان رضوی با ۲ برد، هشت شکست و ۶ امتیاز، با قرار گرفتن در مکان نهم، خطر سقوط به دسته پایینتر را احساس می‌کند.

طاهره کشتیرانی و زهرا اطمینان قضاوت بازی هیات فوتبال خراسان رضوی و پویندگان فجر را برعهده خواهند داشت.

دیدار رفت دو‌ تیم با نتیجه پرگل ۵-یک بسود نماینده فارس به اتمام رسید.

انتهای پیام/ن

مصاف پویندگان شیراز و هیات فوتبال خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار