توزیغ ۳۰۰ جلیقه شبرنگ میان زائران پیاده امام رضا (ع)در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: افزون بر ۳۰۰ جلیقه فسفری شبرنگ میان زائران پیاده امام رضا (ع) در استان توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه افزون بر ۳۰۰ جلیقه شبرنگ میان زائران پیاده امام رضا (ع) توزیع شده است ،گفت: توزیع جلیقه‌های فسفری میان زائران امام رضا (ع) به منظور کاهش حادثه‌های ترافیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که برای تامین ایمنی زائران پیاده امام رضا (ع) نشست‌های زیادی برگزار شده و هماهنگی لازم با نهاد‌های مرتبط در استان انجام شده است، به زائران پیاده توصیه می‌شود از مسیر خلاف خودرو‌ها حرکت کنند تا بهتر برای رانندگان دید داشته باشند و زائران پیاده در مسیر، از عبور عرضی جاده خود داری کنند و از اسکان در حاشیه جاده به شدت بپرهیزند.

بدیعی مقدم بیان کرد: کاروان‌ها موظفند در زمان روشن بودن هوا ترجیحا یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب تردد کند و در محل‌هایی که محدودیت عبور در حریم راه وجود دارد مانند پل‌ها و یا ترانشه‌های بزرگ بایستی از شانه راه استفاده شده و عبور کاروان بصورت صف‌هایی یک ردیفه و با رعایت کامل موارد ایمنی استقرار پرچم شبرنگ و علائم هشدار دهنده در طرفین انجام شود.

وی گفت:در شرایط جوی نامطلوب برفی ، بارانی و یا مه گرفتگی باید از تردد کاروان خودداری شود و در صورت اضطرار به منظور تأمین دید کافی استفاده از لباس‌های روشن و شبرنگ دار ضروری می‌باشد.

انتهای پیاده /ب


توزیغ جلیقه شبرنگ برای ایمنی زائران پیاده امام رضا (ع) در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.