رئیس کمیسیون نظامی طالبان برای سه ولسوالی فاریاب کشته شد

وزارت امور داخله/ کشور افغانستان اعلام کرد که رئیس کمیسیون نظامی گروه طالبان برای سه ولسوالی ولایت فاریاب و و یکی از اعضای برجسته و کلیدی این گروه کشته شده است.

رئیس کمیسیون نظامی طالبان برای سه ولسوالی فاریاب کشته شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور داخله/ کشور افغانستان اعلام کرد که رئیس کمیسیون نظامی گروه طالبان برای سه ولسوالی ولایت فاریاب و و یکی از اعضای برجسته و کلیدی این گروه کشته شده است.

وزارت امور داخله/ کشور افغانستان با انتشار خبرنامه ای گفت که قاری یوسف مشهور به "حقیار" رئیس کمیسیون نظامی طالبان برای ولسوالی‌های خواجه سبزپوش، شیرین تگاب و دولت آباد ولایت فاریاب کشته شده است.

در خبرنامه آمده است:"بر اساس گزارش‌ها، این عضو مهم و کلیدی گروه طالبان، دو روز قبل در یک نبرد با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، در مربوطات ولسوالی شیرین تگاب شدیدا زخمی شده بود و شب گذشته بر اثر جراحت شدید در منطقه عطا خان ولسوالی پشتونکوت ولایت فاریاب، جان باخته است."

وزارت امور داخله تاکید کرده که این عضو کلیدی طالبان در ناامنی‌ها و حملات هراس افگنانه در چندین ولسوالی ولایت فاریاب نقش مهم داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.