مجلس افغانستان مقامات امنیتی را احضار کرد

نمایندگان مجلس افغانستان، مقام‌های ارشد امنیتی این کشور را در پی حمله‌ گروه طالبان به ولسوالی های مالستان و جاغوری در ولایت غزنی و ولسوالی ارزگان خاص در ولایت ارزگان به پارلمان فراخواندند.

مجلس افغانستان مقامات امنیتی را احضار کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس افغانستان، مقام‌های ارشد امنیتی این کشور را در پی حمله‌ گروه طالبان به ولسوالی های مالستان و جاغوری در ولایت غزنی و ولسوالی ارزگان خاص در ولایت ارزگان به پارلمان فراخواندند.

«عبدالرئوف ابراهیمی»، رئیس مجلس نمایندگان افغانستان گفت که این مقامات قرار است در نشست روز چهارشنبه  این مجلس، طی نشست فوق‌العاده‌‌ای احضار شوند.

ابراهیمی با انتقاد از وضعیت امنیتی در افغانستان افزود: متاسفانه با تلخی وضعیت امنیتی در این کشور، زمانی که یک مقام مسئول به مجلس فرا خوانده می‌شود، به دلیل عدم استفاده‌ درست از صلاحیت‌های نظارتی نمایندگان از این مجلس با کف‌زدن این اعضا بیرون می‌شود.

مجلس نمایندگان افغانستان این تصمیم‌ را در حالی گرفت که شماری از اعضای این مجلس با انتقاد از کمک‌رسانی دولت افغانستان، وضعیت ولسوالی های مالستان و جاغوری را نگران‌کننده خوانده و گفتند که از چند روز پیش هیچ اقدامی در مهار جنگ در این ولسوالی ها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار