کنگره آمریکا تصویب تحریم‌های جدید علیه روسیه را به تعویق انداخت

با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال میلادی، کنگره آمریکا تصویب قانون اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را تا پس از پایان سال جاری میلادی به تعویق می‌اندازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، کنگره آمریکا تصویب قانون اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را تا پس از پایان سال جاری میلادی به تعویق می اندازد و قصد دارد بر مسائل داخلی آمریکا همچون تعیین کاندیدای حوزه قضایی و هزینه های دولتی تمرکز کند.

اعضای کنگره آمریکا با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری میلادی زمان اندکی باقی مانده است، اعلام کردند تصویب قوانین مربوط به امور داخلی آمریکا در ارجحیت است و تصویب قانون اعمال تحریم های جدید علیه روسیه به سال 2019 موکول می شود.

جان کورنین، نماینده جمهوری خواه ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا به بلومبرگ گفت: ما زمان زیادی برای تصویب قوانین نداریم. این یک اقدام فوری  خواهد بود مگر آنکه بخواهند برای کریسمس همینجا بمانند.

در دوم اوت سال جاری میلادی یک گروه از سناتورهای آمریکایی به ریاست لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه، لایحه بزرگ تحریم ها علیه روسیه را د پاسخ به ادعای دخالت مسکو در انتخابات سال 2016 آمریکا، حضور نظامی در سوریه و همچنین الحاق کریمه تحویل کنگره دادند تا اقتصاد این کشور را هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار